close
search
צור קשר
close

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם :

    רוצה לקבוע פגישה? אבל בזמן שנוח לך? בחר ביומן תאריך ושעה שנוחה לכך ופנויה ביומן שלי

    לתיאום פגישה ביומן

    היעזרו בעורך דין מיומן לדיני משפחה

    דיני משפחה הוא תחום נרחב במיוחד. בין השאר נכללים בו חוקים כמו חוק יחסי ממון בין בני זוג, חוק הירושה וחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, פסיקות משמעותיות בסוגיות כמו גובה מזונות הילדים או משמורת ילדים משותפת וכמובן מגוון הליכים משפטיים כגון תביעה להגדלת מזונות, בקשה למתן צו ירושה ועוד. בכל נושא שיש לו גם פן משפטי חשוב מאוד להיעזר בעורך דין (או עורכת דין, כמובן), ולכן מתבצע חיפוש של עו"ד דיני משפחה מומלצים. עו"ד הילה וינטרוב, הינה מומחית לדיני משפחה וכן מגשרת גירושין מנוסה שמבטיחה תוצאות מיטביות – וגם מקיימת את ההבטחה.

    מה מאפיין עו"ד דיני משפחה מומלצים?

    • יחס אישי – כפי שכל משפחה היא מיוחדת בדרכה, גם בכל סוגיה הקשורה לדיני משפחה ישנם מאפיינים ייחודיים ולכן הטיפול בתיק חייב להיות מותאם באופן מושלם לאותם מאפיינים ולנסיבות.
    • היכרות הן עם החוק והן עם הפסיקות החשובות – עו"ד דיני משפחה מומלצים הם אלה שמכירים היטב את החוק ואת התקדימים שנקבעו בערכאות שיפוטיות שונות, ובנוסף מוכנים ללמוד ולהתעמק על-מנת שבסופו של דבר יישמרו כל האינטרסים החיוניים של הלקוח.
    • זמינות מרבית – כשנושא הקשור ליחסים במשפחה מגיע לערכאה שיפוטית, ולמעשה עוד קודם לכן, ישנה באופן טבעי רגישות רבה. בהתאם חלק גדול מהלקוחות שפונים לעורכי דין מומחים לדיני משפחה חווים מתח של ממש – וחשוב לספק להם מענה מידי שתורם גם לרגיעה.
    • דיוק – אחד השירותים המבוקשים של עורכי דין בתחום המשפחה, הוא עריכת חוזים והסכמים (למשל להורות משותפת או הסכם ממון וגם צוואה). כל מסמך שכזה חייב להיות מדויק לחלוטין כדי למנוע מצבים שבהם תיתכן פרשנות שמנטרלת סעיף כזה או אחר.

    ניסיון מגוון ונחישות לאורך כל הדרך

    מאפיינים נוספים של עו"ד דיני משפחה מומלצים, הם נחישות רבה וגם ניסיון הוא מפתח להצלחה. את כל האיכויות הנ"ל תמצאו אצל עו"ד הילה וינטרוב, בעלת משרד בוטיק בתחום המעמד האישי ובפרט דיני משפחה על כל תת התחומים שלהם. השירות של עו"ד וינטרוב קשוב, אמפתי ובעיקר מקצועי להפליא ובהתאם מניב את התוצאות המבוקשות.

    *המידע המופיע במאמר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ו/או לכל ייעוץ מסוג שהוא וכל שימוש במידע הינו באחריות הקורא בלבד.

    form-image

    לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית

      דילוג לתוכן