close
search
צור קשר
close

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם :

    רוצה לקבוע פגישה? אבל בזמן שנוח לך? בחר ביומן תאריך ושעה שנוחה לכך ופנויה ביומן שלי

    לתיאום פגישה ביומן

    הסכם גירושין מחיר

    הסכם גירושין כמה עולה?

    הסכם גירושין מהווה חלופה טובה להתדיינות של הצדדים בהליך משפטי. הסכם גירושין שונה ממקרה למקרה. המטרה היא "לתפור" לכל זוג את ההסכם המתאים עבורו. הדבר תלוי כמובן בנסיבות הספציפיות של כל זוג שכן לא כל הסכם יתאים לכל זוג. בהתאם לכך, ומאחר וכל מקרה הוא שונה גם המחיר משתנה ותלוי במורכבות ההסכם.

    הסכם גירושין – מחיר

    כשאנו מדברים על הסכם גירושין אין מחיר אחיד לכל הסכם ולו מהסיבה שכל הסכם הוא שונה ונתפר במיוחד עבור הלקוחות הספציפיים. המחיר תלוי בין היתר במורכבות ההסכם ובהתייחסות לכל מיני מאפיינים ייחודיים של בני הזוג. כמובן שככל שיש יותר רכוש לחלק הדבר לרוב משליך על המורכבות. לא ניתן לדעת מראש את המחיר, יש עורכי דין לגירושין שעובדים לפי שיטת השעות ככל שכל שעה מתומחרת בנפרד ויש כאלה שעובדים לפי שיטת "פיקס", קרי מחיר קבוע לעריכת ההסכם ולפגישות וניהול מו"מ ויש כאלו שמשלבים, כלומר מחיר עבור עריכת ההסכם בנפרד ומחיר עבור שעות ופגישות בנפרד. דבר אחד בטוח- אם כבר התקבלה ההחלטה להיפרד דרך המלך היא לעשות זאת בהסכם גירושין ולא בהליך משפטי.

    אז מה המחיר?

    חשוב לומר כי אין מחיר קבוע ואחיד. עו"ד גירושין לרוב יתמחר את ההסכם בהתאם לנסיבות. עם זאת, נהוג לגבות לכל הפחות גם בהסכם שאינו מורכב במיוחד את הסך של 10,000 ₪ בצירוף מע"מ. ניתן לומר כי הממוצע עומד כיום על כ-20,000 ₪ בצירוף מע"מ לעריכת הסכם גירושין כולל פגישות, ליווי ואישור ההסכם. אך שוב- הדבר תלוי במורכבות ההסכם. יש לקחת בחשבון, כי בנוסף קיימת אגרה בבית המשפט לענייני משפחה ובבתי הדין הרבניים לצורך אישור ההסכם ופתיחת תיק גירושין.

    להיוועץ עם עורך דין גירושין

    אם החלטתם לערוך הסכם גירושין חשוב להיוועץ עם עו"ד גירושין על מנת לוודא שכלל הזכויות והחובות שלכם מעוגנים במסגרת הסכם מסודר. לא כולם יודעים אך לא מספיק לחתום על ההסכם. יש לתקף את ההסכם, קרי לשלוח אותו לביהמ"ש על מנת לאשר אותו וליתן לו תוקף של פסק דין לכל דבר ועניין. לעו"ד גירושין הילה וינטרוב שהינה גם מגשרת מוסמכת יש ניסיון רב בייצוג בערכאות השונות ובעריכת הסכמי גירושין – מוזמנים לפנות בכל שאלה.

    *המידע המופיע במאמר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ו/או לכל ייעוץ מסוג שהוא וכל שימוש במידע הינו באחריות הקורא בלבד.

    form-image

    לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית

      דילוג לתוכן