close
search
צור קשר
close

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם :

    רוצה לקבוע פגישה? אבל בזמן שנוח לך? בחר ביומן תאריך ושעה שנוחה לכך ופנויה ביומן שלי

    לתיאום פגישה ביומן

    השירותים הניתנים בידי עורכת דין לענייני משפחה

    דיני משפחה הם קשת רחבה מאוד של חוקים וגם פסיקות חשובות שנועדו לספק מענה חד וברור למקרים שבהם יחסים משפחתיים מחייבים בירור אובייקטיבי על בסיס קריטריונים שמשקפים את הנורמות החברתיות הקיימות. בהתאם התפקיד של עו"ד לענייני משפחה הוא לסייע ללקוחות לייצר לעצמם מציאות חיים שהולמת את האינטרסים ואת הערכים שלהם – משימה כבדת משקל שמן הראוי להפקיד אותה אך ורק בידיים מקצועיות במיוחד. עו"ד הילה וינטרוב, היא מומחית לדיני משפחה בעלת ניסיון רב ולא פחות חשוב, אהבה לבני אדם ורצון אמיתי לעזור להם ובפרט במצבים רגישים.

    אילו הסכמים עורך עו"ד לענייני משפחה?

    • הסכם ממון – הסכם שמסדיר יחסים כלכליים בין בני זוג שעומדים להינשא, או כאלה שבוחרים לחיות במשותף גם ללא חתונה. הסכמי ממון מחייבים מחשבה מעמיקה ובפרט מענה לכל תרחיש שעשוי להתממש בעתיד.
    • הורות משותפת – הפורמט הייחודי של שני הורים (או יותר) אשר חוברים לטובת גידול ילד, עשוי לספק נחת רבה לכל הצדדים, אבל עלול להפוך גם למקור לקונפליקטים וסכסוכים. הסכם מדויק שמבהיר מראש סוגיות כמו המשמורת על הילד, הסדרי ראייה, חלוקת הוצאות, קבלת החלטות שונות לגבי הילד (למשל היכן ילמד) ועוד מקדים תרופה למכה.
    • הסכם גירושין – הסכם גירושין משפיע באופן משמעותי מאוד על החיים אחרי הפרידה ולכן חשוב להקדיש לו תשומת לב רבה. בפרט ישנה חשיבות לסעיפים העוסקים בחלוקת הרכוש, בזמני השהות של הילדים אם ישנם ובגובה המזונות.
    • הסכם שלום בית – בדומה להסכם גירושין מטרתו של עו"ד לענייני משפחה ליצור וודאות ביום שאחרי. אלא שכאן אנו מדברים על מצב שבני הזוג בוחרים לתת הזדמנות נוספת לזוגיות והם מגיעים להסכמות על מה יקרה אם וכאשר חלילה ייפרדו.

    להיות מוכנים לכל תרחיש ולצלוח כל משבר

    מעבר לבקיאות מקצועית הכרחית, ישנן מספר תכונות חיוניות לכל עו"ד לענייני משפחה: נחישות, רגישות, יושרה ותחושת שליחות. עו"ד הילה וינטרוב, הגיעה אל תחום דיני המשפחה מתוך רצון לעזור לבני אדם ובפרט כאלה שנקלעו לתסבוכת אישית ומשפחתית ולא תמיד מצליחים לראות האור שבקצה המנהרה. החיבור האישי של עו"ד וינטרוב לכל לקוח ולקוחה, בצירוף הידע העצום והחתירה למצוינות בשירות מובילים לתוצאות הרצויות, כשבדרך לשם היא מקפידה על זמינות מרבית ויחס חם כדי לסייע בהתמודדות עם המצב המורכב ושלל הרגשות שנלווים אליו.

    *המידע המופיע במאמר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ו/או לכל ייעוץ מסוג שהוא וכל שימוש במידע הינו באחריות הקורא בלבד.

    form-image

    לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית

      דילוג לתוכן