close
search
צור קשר
close

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם :

    רוצה לקבוע פגישה? אבל בזמן שנוח לך? בחר ביומן תאריך ושעה שנוחה לכך ופנויה ביומן שלי

    לתיאום פגישה ביומן

    ידועים בציבור – הגנו על זכויותיכם

    יותר ויותר זוגות בוחרים לחיות יחד מבלי להינשא באופן רשמי. במצב כזה מומלץ בחום לערוך הסכם חיים משותפים, שמוכר גם בשם הסכם ממון. הסכם רשמי שכזה עשוי לעזור לבני הזוג לממש זכויות שונות מול מוסדות כמו הביטוח הלאומי, ועוד תועלת חשובה היא הסדרת היחסים הכלכליים של הצדדים במהלך החיים המשותפים וחשוב מכל במקרה של פרידה. בפרט כדאי לחתום על הסכם פורמלי כשלאחד מבני הזוג או לשניהם יש ילדים או לחילופין רכוש רב שנצבר עוד לפני ההיכרות. בזכות הסכם ממון ידועים בציבור יכולים ליהנות מחיים של שיתוף ואהבה בלי דאגות, ועל-מנת שההסכם ישקף את הרצונות המדויקים של שני הצדדים, רצוי להיעזר בעורכת הדין הילה וינטרוב שהסכמי ממון וידועים בציבור הם מתחומי המומחיות שלה.

    איך בעזרת הסכם ממון ידועים בציבור שומרים על זכויותיהם?

    • הגדרת רכוש נפרד ורכוש משותף – סעיפים חשובים במיוחד בכל הנוגע להסדרת הסכם ממון ידועים בציבור, שבמקרים רבים חוברים לחיים משותפים בשלב מתקדם יחסית בחיים ולכן כבר צברו לא מעט רכוש, הם ההגדרות המדויקות של הרכוש הנפרד והרכוש המשותף. ההבחנה נדרשת בעיקר למצב שבו בני הזוג מחליטים להיפרד – תרחיש שכמובן יש לקוות שלא יתממש אבל בכל מקרה חשוב להיערך לקראתו.
    • מדיניות מוסכמת לגבי התפתחויות כלכליות במהלך הקשר – מתנות שמקבל אחד הצדדים, תשואה על רכוש נפרד ומשותף, ירושות ועוד.
    • הכרה רשמית בזוגיות – כשידועים בציבור נדרשים להוכיח כי הם אכן חיים משותפים בדיוק כמו זוג נשוי, מכל סיבה שהיא, הסכם ממון הוא מסמך יקר ערך, על אף העובדה, שבני זוג יכולים להיחשב כידועים בציבור גם ללא הכרה רשמית או מסמך מחייב אלא הצהרה בלבד.

    התאמה מדויקת למאפיינים הספציפיים של הזוגיות

    על-מנת שהסכם הממון ישרת ידועים בציבור באופן מיטבי, הוא חייב להיות מותאם באופן מושלם למאפיינים הספציפיים שלהם ושל הקשר ביניהם. זוהי אחת האיכויות הבולטות של עורכת דין לענייני משפחה הילה וינטרוב, כשהיכולת לגבש הסכם מדויק מאוד מבוססת על קשב מלא לשני בני הזוג ולא פחות חשוב על ניסיון רחב היקף שמקנה היכרות עם כל התרחישים העתידיים האפשריים שכדאי לכלול בהסכם. עם סוג כזה של הסכם ממון, ידועים בציבור יכולים לישון בשקט ולדעת שהאינטרסים שלהם מוגנים בכל נקודת זמן ובכל מצב. השירות ניתן ע"י עוד וינטרוב מתוך אכפתיות אמיתית וכמובן בקיאות מקצועית מעמיקה.

    *המידע המופיע במאמר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ו/או לכל ייעוץ מסוג שהוא וכל שימוש במידע הינו באחריות הקורא בלבד.

    form-image

    לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית

      דילוג לתוכן