close
search
צור קשר
close

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם :

    רוצה לקבוע פגישה? אבל בזמן שנוח לך? בחר ביומן תאריך ושעה שנוחה לכך ופנויה ביומן שלי

    לתיאום פגישה ביומן

    יישוב סכסוך בעזרת ליווי צמוד של עורך דין לענייני משפחה

    יש לא מעט קונפליקטים משפחתיים שלא מצליחים להיפתר בתוך המשפחה. במצב כזה ייתכן צורך בעזרת ערכאות שיפוטיות על-מנת ליישב את הסכסוך. עוד לפני הגשת תביעה לבית דין לענייני משפחה או בית דין רבני, השלב הראשון בדרך לתביעה הוא קיום הליך מקדמי שנקרא "יישוב סכסוך" (אלא אם כן מדובר בתביעת גירושין, עיזבון, צוואה, ירושה או לחילופין ילד חטוף). גם לקראת הליך זה כדאי להיעזר בשירותיו של עורך דין לענייני משפחה. עו"ד הילה וינטרוב, אמונה על סיוע למי שנקלעו לסכסוך משפחתי על בסיס הניסיון הרב שצברה והמחויבות למתן שירותים משפטיים בסטנדרטים גבוהים במיוחד.

    • להקדים את הצד השני – עוד לפני שהליך יישוב הסכסוך יוצא לדרך, יש לעו"ד תפקיד חשוב בהגנה הלקוח במירוץ הסמכויות בין הערכאות השונות וכן בחירת סוג הערכאה השיפוטית – בית דין רבני או בית משפט לענייני משפחה – וזאת משום שאם הליך היישוב לא מצליח כן תוגש תביעה בהמשך, ויש הבדל באופן שבו מתייחסות ערכאות אלה למקרים שונים.
    • הכנה לפגישות המהו"ת – הליך יישוב סכסוך כולל עד 4 מפגשים שנקראים מהו"ת (מידע היכרות ותיאום). בעזרת עו"ד עם ניסיון תגיעו מוכנים למפגשים אלה (למפגש הראשון אסור להגיע עם עורך דין) ובפרט תדעו כיצד לעמוד על האינטרסים החיוניים מבחינתכם.
    • בדיקה מדוקדקת של כל הסכם שמוצע לכם – אם במהלך מפגשי המהו"ת מוצע לכם הסדר שיחסוך את התביעה ויפתור למעשה את הקונפליקט, כדאי כמובן לבחון אותו בעיניים מקצועיות – וזהו עוד מרכיב בשירות של עורך דין לענייני משפחה.

    ניסיון רב ומחויבות מוחלטת

    השירות של עורך דין לענייני משפחה בשלב הניסיון ליישב את הסכסוך, וכמובן שלאחריו אם הניסיון כושל, נשען על בקיאות מקצועית. עו"ד הילה וינטרוב, היא עורכת דין מנוסה מאוד שרואה בעבודתה שליחות. היכולת לעזור לאנשים שנקלעו למצב רגיש בעזרת כלים מקצועיים מאפשרת לה לממש את השליחות, ובהתאם היא פועלת על בסיס מחויבות מלאה לכל מי שמגיע או מגיעה למשרד הבוטיק שהקימה בתל אביב. השירות ניתן בזמינות גבוהה וברגישות רבה, כמתחייב מהנסיבות, ובנחישות על-מנת להגיע לתוצאות הרצויות.

    *המידע המופיע במאמר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ו/או לכל ייעוץ מסוג שהוא וכל שימוש במידע הינו באחריות הקורא בלבד.

    form-image

    לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית

      דילוג לתוכן