close
search
צור קשר
close

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם :

    רוצה לקבוע פגישה? אבל בזמן שנוח לך? בחר ביומן תאריך ושעה שנוחה לכך ופנויה ביומן שלי

    לתיאום פגישה ביומן

    כמה עולה עורך דין גירושין?

    כמה עולה לשכור שירות של עורך דין לגירושין?

    עורך דין לגירושין מתמחה בין היתר בתחום הגירושין והמשפחה. אנשים רבים נקלעים לצומת דרכים. לרוב מדובר בנקודת שבר בחיי בני הזוג. 1 מכל 3 זוגות בארץ למרבה הצער יתגרשו. זו הסטטיסטיקה.
    עם זאת, כל מקרה הוא שונה. יש אשר שמים את ה"אגו" בצד ומצליחים לגשר על הפערים והמחלוקות ובמקרים הללו ניתן לפנות להליך גישור או לנהל מו"מ ולסיים בדרכי פשרה בהסכם. אלא שבמקרים רבים זה לא קורה. ואז העניינים מסתבכים. לכן לשאלה: כמה עולה עורך דין גירושין? התשובה נגזרת מהשאלה האם יש סיכוי לסיים בטוב, ובכך לצמצם בעלויות באופן משמעותי, בזמן יקר ומחיר נפשי או שאין מנוס מפתיחת הליך משפטי. ההבדל בעלויות הוא עצום.

    מחיר עורך דין גירושין

    כאמור לשאלה: כמה עולה עורך דין גירושין? כדאי לדעת כי מחיר עורך דין גירושין אינו אחיד והוא תלוי בין היתר במספר גורמים- המומחיות והבקיאות של עורך הדין, הניסיון שצבר, השאלה אם מדובר במשרד ידוע ומדורג בתחום, המוניטין וכיוצ"ב. כאשר ניגשים לעורך דין כדאי לקבל במסגרת פגישת ייעוץ ראשונית הצעת מחיר מסודרת. לרוב, עורך דין לגירושין יעביר ללקוח הצעת שכר טרחה כאשר במסגרתה יש עורכי דין אשר יתנו הצעה המחולקת לשלבי ההליך. מאידך, יש אשר יתנו הצעה "גלובאלית"- קרי, כזו המכסה ולוקחת בחשבון את כל הוצאות המשפט. דבר אחד ברור, העלות המרכזית במסגרת הליך משפטי היא עלות הייצוג של עורך הדין בתיק כאשר כפי שנאמר עלות זו משתנה בין משרד למשרד ויכולה לנוע בין אלפי ₪ למאות אלפי ₪ הדבר תלוי בין היתר במספר התביעות הנדרשות במקרה הרלוונטי ככל ונדרשות. מעבר לכך יש הוצאות שוליות של אגרות בית המשפט, עלויות דיונים וכן הוצאות משפט נוספות.

    עלות לעומת איכות

    הרצון להוזיל בעלויות כמובן תמיד קיים. ואז נשאלת השאלה האם בהכרח יש לפנות לעורך הדין הזול? לא בהכרח, בטח לא כשמדובר בנקודה החשובה ביותר בחייכם שבה עליכם לסמוך על עורך הדין שייצג אתכם בצורה הטובה ביותר אם במסגרת הסכם וקל וחומר במסגרת הליך משפטי. עם זאת, גם לא תמיד עורך הדין היקר ביותר יהיה הטוב ביותר עבורכם. חשוב לבחון את הכימיה עם עורך הדין, חשוב לקרוא המלצות של לקוחות ובכלל מומלץ לקרוא על המשרד הרלוונטי בטרם קבלת ההחלטה כדי להבין את הערך שאותו עורך הדין יוכל להעניק לכם.

    עלויות מופחתות

    הליך גישור. לכל מי שמעוניין להוזיל באופן משמעותי בעלויות מומלץ לנסות לפנות ראשית להליך גישור ככל ונראה וקיימת האפשרות המעשית לכך. עלויות של הליך גישור נמוכות משמעותית מניהול הליך משפטי, חוסכות בזמן ובמשאבים ובעיקר במחיר נפשי. כמובן שעלויות הגישור גם משתנות ממגשר אחד לאחר תלוי בניסיון ובמומחיו של אותו מגשר. כשאנו מדברים על תחום הגירושין מומלץ לפנות למגשר שהינו גם עורך דין בתחום המשפחה או הגירושין שאז יש לו את הידע הנדרש להסביר ללקוח מה קורה מבחינת הפסיקה בבתי המשפט ובבתי הדין הרבניים ויש בכך יתרון גדול. לרוב עלויות הגישור נעות בין אלפי ₪ לעשרות אלפים (במקרים מורכבים ביותר). הדברים נכונים גם לגבי ניהול מו"מ כאשר כל צד מביא עו"ד לגירושין מטעמו לנהל מו"מ במטרה להגיע להסכם כולל. החיסכון בעלויות הוא עצום.

    *המידע המופיע במאמר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ו/או לכל ייעוץ מסוג שהוא וכל שימוש במידע הינו באחריות הקורא בלבד.

    form-image

    לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית

      דילוג לתוכן