close
search
צור קשר
close

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם :

    רוצה לקבוע פגישה? אבל בזמן שנוח לך? בחר ביומן תאריך ושעה שנוחה לכך ופנויה ביומן שלי

    לתיאום פגישה ביומן

    מתי לפנות אל עורך דין גירושין בתל אביב?

    בכל שנה מתגרשים בישראל אלפי זוגות. באופן טבעי תל אביב, העיר השנייה בגודלה מבחינת מספר התושבים בארץ, נמצאת גם בצמרת הטבלה מבחינת מספר הזוגות שבוחרים להיפרד, ומאחר שבכל יום מגיעים אליה עוד אנשים רבים מהערים הסמוכות (וגם כאלה יותר רחוקות) התוצאה היא שיש ביקוש נרחב לשירותיו של עורך דין גירושין בתל אביב. עו"ד הילה וינטרוב, היא בעלת משרד בוטיק בתל אביב אשר מתמחה בתחום זה ומספק גם שירותי גישור גירושין.

    • מוקדם ככל האפשר – הדגש החשוב ביותר הוא לפנות אל עורך דין גירושין בתל אביב מוקדם ככל האפשר על-מנת לא להעניק לצד השני יתרון כלשהו בזכות פעולה נחרצת יותר.
    • כשרוצים לבצע ניסיון אחרון לשיקום היחסים – במצב כזה השירות המתאים הוא גישור גירושין שפועל במקביל בשני מישורים: ניסוח הסכמות לחיים משותפים בתקווה שניתן להציל את הזוגיות וגם גיבוש הסכם גירושין אם הניסיון לא יצליח.
    • כשיש חילוקי דעות לגבי גידול הילדים – הרגישות הרבה של סוגיה זו מחייבת כניסה לתמונה של גורם מקצועי עתיר ניסיון כדי שלא תמצאו את עצמכם משלמים מחיר יקר.
    • כשנוצר צורך בשינוי סכום המזונות לילדים – גם אחרי שכבר יש הסכם גירושין, ייתכן צורך בשירותי עו"ד מנוסה. דוגמה טובה לכך היא רצון להעלות את סכום המזונות או להפחיתו, בהתאם לנסיבות.

    מינונים מדויקים של נחישות ורגישות

    עורך דין גירושין בתל אביב נדרש להתנהל באופן מיטבי הן בהיבט המקצועי והן מבחינה אישית. זוהי גם אחת מנקודות החוזקה של עו"ד הילה וינטרוב – השילוב המדויק של רגישות ושל נחישות, כך שכל מי שמגיע או מגיעה למשרד הבוטיק שלה בתל אביב זוכה לשירות הטוב ביותר האפשרי. עבור עו"ד וינטרוב היכולת לסייע לאנשים במצוקה היא מתנה ולכן מבחינתה העבודה בתחום ספציפי זה הינה שליחות של ממש. בכל שירות שהיא מספקת, גם אם מדובר בפעולה טכנית לכאורה, מביאה עו"ד וינטרוב לידי ביטוי יכולות מקצועיות גבוהות, ניסיון רחב היקף ומחויבות מוחלטת להגעה לתוצאות האופטימליות.

    *המידע המופיע במאמר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ו/או לכל ייעוץ מסוג שהוא וכל שימוש במידע הינו באחריות הקורא בלבד.

    form-image

    לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית

      דילוג לתוכן