close
search
צור קשר
close

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם :

    רוצה לקבוע פגישה? אבל בזמן שנוח לך? בחר ביומן תאריך ושעה שנוחה לכך ופנויה ביומן שלי

    לתיאום פגישה ביומן

    עורך דין גירושין בתל אביב

    בבואכם לחפש אחר מומחה זה, חשוב ביותר להתייעץ עם סביבתכם הקרובה – ולבקש את המלצותיהם. בין אם מדובר בקרובי משפחה, חברים קרובים או קולגות מהעבודה בהם אתם בוטחים – בזכות חוות דעת זו תוכלו לבצע את שיחת הטלפון הראשונית ולקבוע פגישת ייעוץ. במסגרת פגישה זו, יש לשתף את עורך הדין בכל הנוגע אל הלבטים שלכם, מצבכם הפיננסי, קיומם של ילדים משותפים לצד היבטים רבים נוספים. בהתאם למידע שתשתפו, כך ניתן יהיה להגיע להחלטה מושכלת – ולפתוח תיק גירושין בערכאה הרלוונטית.

    עורך דין גירושין בתל אביב: לקבוע פגישת ייעוץ

    מבעד לעיניים מאוהבות, לעיתים קשה לראות את המציאות כפי שהיא באמת ולעיתים אף כשבינים שאין מנוס- קשה להודות בכך. עם זאת, ולאחר טקס החתונה והבאת ילדים לעולם, נדמה שהקשיים הולכים ונערמים – כאשר חוסר האמון והוויכוחים הופכים לתדירים. בין אם מדובר במחלוקת פיננסית, מחלוקת בכל הקשור לחינוך הילדים, חשד לבגידה או שמא מדובר בהיבטים אחרים, מצבים אלו, כך נדמה, קשה ביותר להתגבר עליהם. מתחילים לראות את יתרונותיו של הליך הגירושין? ברצונכם לברר מה כולל הליך זה? אם אתם גרים במרכז הארץ, יש לפנות אל עורך דין גירושין בתל אביב.

    עורך דין גירושין בתל אביב – ליצור קשר עם המומחית בתחום

    שירותיו של עורך דין בתחום דיני המשפחה בכלל ותחום הגירושין בפרט הינו משמעותי ביותר. כדי לנהל את ההליך המשפטי כראוי – יש לבחון את התמונה המלאה בעיניים מפוכחות. כדי לקבל מענה משפטי מתקדם בנושא זה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם עו"ד ומגשרת הילה וינטרוב – מומחית בתחום דיני המשפחה והגירושין.

    עורך דין גירושין במרכז

    שירותיו של עורך דין גירושין במרכז יענו על מלוא דרישותיכם. אכן, הליך הגירושין הינו מורכב ולעיתים עלול להיות ארוך ומייגע. עם זאת, ניתן לנהל אותו ביעילות ובחוכמה, גם במקרים בהם מעורבים ילדים משותפים כמו גם רכוש רב. מעוניינים גם אתם לפתוח תיק גירושין באחת הערכאות? זקוקים לייעוץ ולליווי מקצועי בשלב קריטי זה? כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל עו"ד ומגשרת הילה וינטרוב. מומחית זו הינה בעלת הכשרה מקיפה, בניסיון הדרוש וברגישות הגבוהה כדי ללוות אתכם לאורך התהליך ולהעניק את המענה המקיף והמקצועי ביותר.

    עורך דין גירושין במרכז – לבנות את אסטרטגיית הפעולה

    זוגיות מאושרת הינה חלום בר השגה. עם זאת, נדמה כי לאורך השנים האחרונות, יותר ויותר זוגות נשואים חווים קשיים ותסכול רב בתוך מערכות היחסים שלהם. החל מחובות כלכליים, עסקאות שנכשלו, הקושי הטמון בגידול הילדים, העומס והמתחים בעבודה שמוצאים את דרכם לתוך הבית לצד היבטים רבים אחרים – ישנן סיבות רבות מדוע זוגות נשואים חושבים על גירושין.

    מתלבטים גם אתם האם לפרק את החבילה או לא?

    דואגים לילדים ולאורח חייהם לאחר הגירושין? חוששים שהליך משפטי זה יוביל לכדי קריסה כלכלית? מדובר בתהיות מובנות ביותר. עם זאת, כדי שלא תאלצו להתמודד עם לבטים אלו לבדכם, מומלץ ביותר לפנות אל עורך דין גירושין במרכז. לאורך פגישת הייעוץ, יהיה עליכם לשתף את עורך הדין בלבטים שלכם. לאחר מכן, חשוב לבחון את מצבכם הפיננסי כמו גם להבין האם פתיחת הליך הגירושין הוא המסלול הנכון עבורכם. במידה והתשובה היא חיובית, כעת חשוב ביותר לבנות את אסטרטגית הפעולה וכמובן – להתחיל במרוץ הסמכויות. כך, תוכל ולוודא כי ידכם על העליונה, וכי הערכאה הרלוונטית דנה בתיקכם.

    עורך דין גירושין במרכז – לנהל את הליך הגירושין בשיקול דעת

    ההחלטה האם לפתוח בהליך גירושין ולחלק את רכושכם ואת חייכם לשניים היא מורכבת, אין בכך כל ספק. עם זאת, לעיתים החיים בנפרד עדיפים על החיים ביחד וזאת על מנת למנוע סבל רב מהסביבה הקרובה ובעיקר לחסוך את כאבם של הילדים. בהתאם לכך, וכדי שניתן יהיה לנהל מערכה זו על הצד הטוב ביותר, אתם מוזמנים ליצור קשר עם עו"ד ומגשרת הילה וינטרוב שהינה מומחית בתחום. בהצלחה!

    form-image

    לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית

      דילוג לתוכן