close
search
צור קשר
close

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם :

    רוצה לקבוע פגישה? אבל בזמן שנוח לך? בחר ביומן תאריך ושעה שנוחה לכך ופנויה ביומן שלי

    לתיאום פגישה ביומן

    איך עורכים הסכם גירושין?

    הרבה פעמים אנשים שואלים את עצמם איך עורכים הסכם גירושין? יש שחושבים שניתן לכתוב על דף הסכמות בין בני הזוג ובכך נגמר הסיפור. אך מדובר בטעות נפוצה שכן בני זוג לא יכולים לצפות נושאים שונים שיש לתת עליהם את הדעת בעת עריכת הסכם גירושין. לכן, כאשר התקבלה ההחלטה על עריכת הסכם גירושין מומלץ לפנות לעו"ד גירושין או לעו"ד משפחה על מנת שיערוך עבורכם הסכם גירושין טוב אשר יצפה פני עתיד ויכלול את כל הסוגיות הרלוונטיות לעניינכם.

    הסכם גירושין – אל מול סכסוך משפטי

    בעת קבלת ההחלטה לגירושין המטרה היא כמובן לסיים בדרכי שלום במטרה לחסוך בעוגמת נפש, משאבים כלכליים וזמן יקר. ההחלטה לפנות להסכם גירושין צריכה להתקבל ע"י שני הצדדים שכן יש צורך בשיתוף פעולה של בני הזוג כדי להגיע להסכמות. במקרה ולא יתקבלו הסכמות לא יהיה מנוס מפניה לבית המשפט לענייני משפחה ופסיקות בהתאם כאשר לא ניתן לנבא באופן מדויק מראש את תוצאות ההליך. זו עוד סיבה מדוע כדאי לסיים את היחסים בהסכם- כך אתם שולטים בתוצאה ערך הוודאות משחק כאן תפקיד חשוב.

    עריכת הסכם גירושין – נושאים חשובים

    התשובה לכך כמובן היא לא פשוטה והיא תלויה בנסיבות שכן הרעיון הוא להתאים לכל זוג את ההסכם הטוב ביותר עבורו. באופן כללי ניתן לחלק באופן גס את הסכם הגירושין ל-3 נושאים עיקריים: מזונות הילדים, זמני שהות עם כל אחד מהצדדים ופרק שלם המדבר על הילדים – חופשות, חגים ונסיעות לחו"ל וכן חלוקת רכוש משותף (בית, מטלטלין, זכויות סוציאליות, חשבונות בנק ועוד).

    לסיכום

    בבואכם לערוך הסכם גירושין (בין אם ע"י מגשר ובין אם ע"י עו"ד מטעמכם) מומלץ ראשית לפנות לעורך דין גירושין על מנת שישמע את המקרה שלכם, יסביר לכם את הזכויות והחובות שלכם, הפסיקות והחוק וייתן לכם את הייעוץ המקיף ביותר שניתן. לכל שאלה מוזמנים לפנות לעורכת דין גירושין הילה וינטרוב שהינה מומחית בעריכת הסכם גירושין ואישורם בערכאות השונות.

    *המידע המופיע במאמר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי ו/או לכל ייעוץ מסוג שהוא וכל שימוש במידע הינו באחריות הקורא בלבד.

    form-image

    לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית

      דילוג לתוכן