close
search
צור קשר
close

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם :

    רוצה לקבוע פגישה? אבל בזמן שנוח לך? בחר ביומן תאריך ושעה שנוחה לכך ופנויה ביומן שלי

    לתיאום פגישה ביומן

    הסכם ממון לפני נישואין

    הסכם ממון לפני החתונה

    נישואין הם אחד מאבני הדרך בחייו המשותפים של זוג וגם בחייו של כל אחד מבני הזוג בכלל. זוגות רבים עסוקים לאחר הצעת הנישואין בעיקר בארגון החתונה, פרויקט בפני עצמו. עם זאת, לצד ההתרגשות וההכנה לחתונה מומלץ לקחת רגע ולחשוב איך, במקרה של פרידה, להפוך את העניין לפשוט ככל האפשר. הדרך לכך, היא באמצעות יצירת הסכם ממון לפני נישואין. במיוחד אם אתם זוג לא מאוד צעיר, אם כל אחד מכם צבר רכוש בנפרד, הסכם ממון לפני נישואין, יעשה לכם סדר כך שבמקרה וחלילה תיפרדו כל עניין חלוקת הרכוש שישנו כרגע יהיה מאורגן ומסודר. הילה וינטרוב היא עורכת דין לענייני משפתחה ובעלת ניסיון רב בתהליכי הסכם ממון לפני נישואין.

    הסכם ממון לפני נישואין – למה כדאי?

    נכון, ברגע הנוכחי הליך של יצירת הסכם ממון לפני נישואין נראה לא קשור, לא שייך ולא מחובר לחיים שלכם. עם זאת, פעולות רבות שאנו עושים, במיוחד בפן הכלכלי, אינן קשורות ישירות לחיינו בהווה אלא לעתיד כמו למשל חיסכון פנסיוני. ההבדל בין פנסיה להסכם ממון, הוא ששלב הפנסיה יגיע בכל מקרה, אבל למימוש הסכם הממון אתם מקווים לא להגיע ואכן יתכן מאוד שכך יהיה. הסכם ממון לפני נישואין נועד שלא להתממש, אך אין ספק ובמקרה וכן, הוא יהפוך את התהליך הלא פשוט גם ככה לקל יותר. זוגות רבים מפרקים את החבילה בשלב מאוחר יותר, בו כבר יש ילדים או צברו רכוש נוסף. עם הסכם ממון לפני נישואין תורידו מעליכם את הצורך לעסוק גם בכל הקשור לרכוש הזה.

    הסכם יחסי ממון לפני נישואין: לבחור את האדם שיוביל את התהליך

    יצירת הסכם ממון לפני נישואין צריכה להתבצע בענייניות אך גם ברגישות. על האדם המוביל את התהליך לקחת בחשבון שהזוג כרגע נמצא מרחק שנות אור מהמקום בו הסכם הממון אמור להתממש, כך שמבחינתו מדובר על דבר וירטואלי לחלוטין. השילוב בין מקצועיות כאילו ההסכם הולך להתממש מחר, לבין ההבנה שהזוג נמצא במקום אחר לחלוטין, דורש רגישות רבה בנוסף לידע המקצועי הנדרש. לכן הסכם ממון לפני נישואין נעשה בהובלת עורך דין לענייני משפחה אשר עוסק גם בהליכי גירושין ומכיר עולם זה מקרוב. עו"ד הילה וינטרוב עוסקת רבות בנושא הגירושין ויודעת מה היא רוצה לחסוך לכם באמצעות יצירת הסכם ממון לפני נישואין, כך שתוביל את התהליך בצורה הטובה ביותר.

    form-image

    לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית

      תחומי עיסוקים נוספים

      דילוג לתוכן