close
search
צור קשר
close

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם :

    רוצה לקבוע פגישה? אבל בזמן שנוח לך? בחר ביומן תאריך ושעה שנוחה לכך ופנויה ביומן שלי

    לתיאום פגישה ביומן

    הגדלת מזונות – כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא

    הגדלת מזונות נדרשת בנסיבות שונות וכאשר לטענת התובע יש הצדקה לכך. היא מתקיימת, כאשר קיים כבר פסק דין בנושא או כשמדובר בהסכם שקיבל תוקף של פסק דין. מדובר על נושא מהותי הקשור ישירות ברווחת הילדים. כדי להצליח להגדיל את דמי המזונת יש צורך להוכיח בפני בית המשפט לענייני משפחה שהביעה, אכן, מוצדקת, קרי שהתרחש שינוי נסיבות "מהותי" במקרה הספציפי כזה שלא ניתן היה לצפותו מראש. הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת מומחית בתביעות להגדלת מזונות, עוסקת רבות בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חיוני.

    הגדלת מזונות – בעזרת עורך דין

    הגדלת מזונות נחשבת לבקשה מהותית חשובה וכדאי להיעזר בעורך דין בתהליך בעת הגשת התביעה אשר יכולה להיות מופנית ישירות לבן הזוג. במקרה ומגיעים להסכמות אזי לא יהיה צורך להגיש תביעה לבית משפט לצורך קבלת סעד ממנו. מדובר בתביעה המהווה שינוי פסיקה מוקדמת של בית משפט בנושא המזונות ולרוב נעשית בנסיבות הבאות: אובדן הכנסה אצל בן הזוג או, לחילופין, ריבוי הוצאות בגין אחזקתם למשל עקב שינוי בזמני השהות, שינוי קיצוני במצב בריאותי ועניינים אחרים. גם הטבה משמעותית או שינוי מהותי בהכנסות ההורה המשלם הינה עילה אפשרית לתביעה להגדלת מזונות. יש צורך להוכיח כי השינוי הינו בלתי צפוי או שינוי ניכר ביחס למצב קודם וכן כי מדובר בשינוי לאורך זמן ולא שינוי רגע וזאת כדי להתמודד עם הטענה העיקרית היא שאי הגדלת המזונות תגרום עוול לילדים.

    דיון מחודש בגלל טעויות מהעבר

    בלא מעט מקרים במיוחד כשמדובר בדמי מזונות שנקבעו במסגרת הסכם גירושין, עולה טענה כי בית המשפט לא בחן את צרכי הילדים במקרה הספציפי וכי דמי המזונות אינם מספיקים, אולם טענה זו לרוב נדחית. בכל מקרה, בית המשפט חייב להשתכנע שהתביעה מוצדקת ברף הראייתי וכי היתה סיבה להגשתה. עורך דין חייב בנסיבות אלו להציג מסמכים כלכליים וכספיים, חוות דעת רפואיות, ומסמכים אחרים המצדדים בצדקת הטיעונים. הצלחה בתביעה תלויה בניסיון של עורך הדין אשר מכיר את הפסיקה ויודע לבחון כל תיק ומה בודק בית המשפט בכל מקרה שמובא לפניו.

    משרד ידוע ומוכר

    הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת מתמחה בתחום המשפחה והגדלת מזונות בפרט ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי ומקיף וכולל הקשבה והפנמה, ייעוץ ספציפי לכל סיטואציה, בניית אסטרטגיה מתאימה ובעלת ידע רב וניסיון עשיר בתחום. ניתן לפנות אליה בכל שאלה הקשורה להגדלת מזונות ולסיכויי התביעה.

    form-image

    לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית

      דילוג לתוכן