close
search
צור קשר
close

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם :

    רוצה לקבוע פגישה? אבל בזמן שנוח לך? בחר ביומן תאריך ושעה שנוחה לכך ופנויה ביומן שלי

    לתיאום פגישה ביומן

    ידועים בציבור? שקלו הסכם ממון!

    הסכם ממון ידועים בציבור מבוקש על ידי רבים אשר מעוניינים שלא למסד מערכת יחסים מסיבות כאלה ואחרות או אלו אשר מעוניינים לחיות בפרק ב'. הדבר נובע בגלל שכל צד מגיע עם הון צבור, משפחה קיימת ומסיבות נוספות. יש יתרונות רבים להסכם כתוב. אחד מהם הינו התרומה לשקט נפשי בין שני בני הזוג ווודאות לעתיד לבוא אבל לא רק. הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת עוסקת בתחום ומתמחה בידועים בציבור וניתן לקבל ממנה מידע רב ערך.

    הסכם ממון ידועים בציבור – נערך על פי החוק

    הסכם ממון ידועים בציבור הינו מסמך שחייב להיכתב בצורה משפטית כדי שיהיה ברור ואכיף. ידועים בציבור הם אלו אשר אינם נשואים אבל מקיימים חיי משפחה ויחסי אישות, ובנוסף, במקרים מסוימים משק בית משותף (אך לא מדובר בתנאי הכרחי לצורך ההכרה בידועים בציבור). סיטואציה זאת בהם בני הזוג מצויים מורכבת מנישואין רשמיים ויש לה השלכות בעת פרידה. במצב כזה חובת ההוכחה קשה יותר כי יש לעמוד במספר קריטריונים חשובים.  מכאן נובעת חשיבותו של הסכם ממון. כדאי לערוך אותו ולהתגבר על אי הנעימות הכרוכה בשיחות סביב נושאים כספיים.

    סעיפים חשובים

    קיימים מספר סעיפים חשובים שרובם קשורים בנושאי רכוש וכסף. כך הסדרת וחלוקת תשלומי משכנתא קיימים, הסדרים לבן זוג חדש המגיע במסגרת פרק ב'. הסדרת נושאי רכוש כגון נדל"ן, קניין רוחני, מוניטין עסקי ועוד. בהסכמים רבים יש גם סעיפי קנסות ו/או עונשים על הפרות, הצגת מצג שווא ועוד. יש להגישו לבית משפט לענייני משפחה לקבלת תוקף מחייב (או אצל נוטריון). כך גם לא יהיה ניתן לבטל אותו באופן חד צדדי אלא רק לאחר פסיקת בית המשפט.

    משרד עם שירות מעולה

    הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת מתמחה בתחום ידועים בציבור ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי ומקיף וכולל ייעוץ פרטני לכל סיטואציה, הקשבה ואמפטיה, ליווי ככל הנדרש וכו'. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים שונים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. היא תשמח לעזור בכל שאלה וניתן להתייעץ עימה.

    form-image

    לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית

      דילוג לתוכן