close
search
צור קשר
close

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם :

    רוצה לקבוע פגישה? אבל בזמן שנוח לך? בחר ביומן תאריך ושעה שנוחה לכך ופנויה ביומן שלי

    לתיאום פגישה ביומן

    למה לפנות אל עו"ד גירושין?

    עו"ד גירושין מטפל בתיקים הנוגעים להליכי גירושין. ניתן לפתור בעיות אלו על ידי הכנת הסכם גירושין שנקבע במשותף באמצעות גישור או ניהול מו"מ ולעיתים אף בבית משפט בהתאם להמלצת השופט. במידה והתיק מגיע לבית משפט עו"ד גירושין ידאג לייצג את הלקוח שלו בצורה הטובה ביותר ולהביא לפתרונות עבורו. הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת מתמחה בתחום הגירושין וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

    עו"ד גירושין – אמפטי ויעיל

    עו"ד גירושין פועל ביעילות לטובת לקוחותיו. הוא בעל רגישות רבה ומבין היטב את צרכיהם. ניתן למצוא סיטואציות שונות בהם נתונים שני בני הזוג. הטובה ביותר היא כאשר יש ביניהם הבנות והסכמות ובמקרה כזה הם יכולים להיעזר בעורך דין משותף אשר יכין עבורם הסכם מסודר. במקרים של חילוקי דעות או מחלוקות קשות כל אחד ייאלץ לשכור שירותי עורך דין משלו לניהול מו"מ לצורך הגעה להסכם או ייצוג בערכאות. המחלוקות הקשות ביותר הן לגבי זמני השוהת עם הילדים, דמי מזונות וחלוקת רכוש. הבעיות הקשורות לילדים מתעצמות כאשר הם מתחת לגיל 18 ומאחר ומדובר בעניין רגשי לא תמיד קל להגיע להסכמות אולם ניתן וראוי למצוא פתרונות מתאימים. חלוקת רכוש היא יותר עניין טכני- כספי. הדרך הטובה ביותר לפתרון מחלוקות היא בהידברות ובמידה ולא מצליחים להגיע להבנות אז כדאי לנסות לפנות לגישור. הגעה לבית משפט היא לרוב המוצא האחרון שכן, מכאן והלאה לא יהיה ניתן לשלוט על תוצאות הוויכוח אלא לקבל הכרעת בית המשפט.

    דיון בבית משפט

    הגשת תביעה לבית משפט מחייבת תכנון נכון לטובת קבלת תוצאות טובות מבחינת הלקוח לעתיד. בכתב התביעה יש לציין את כל הבקשות לצורך קבלת זכויות התובע על פי החוק. במהלך הדיון עורך הדין יציג טענותיו, יצרף מסמכים כלכליים ורלוונטיים אחרים, יביא חוות דעת של אנשי רווחה ואחרים יציג תקדימים משפטיים התומכים בגרסתו ועוד.

    משרד בעל יכולות מוכחות

    הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת מתמחה בתחום הגירושין ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי ומקיף וכולל אמפטיה, הקשבה וייעוץ מותאם לכל לקוח. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר של שנים בתחום ולא בכדי משרדה זכה להיכלל בדירוג המשרדים המובילים בארץ בתחום דיני המשפחה. לכל שאלה בענייני גירושין ניתן לפנות אליה לקבלת מענה.

    form-image

    לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית

      דילוג לתוכן