close
search
צור קשר
close

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם :

    רוצה לקבוע פגישה? אבל בזמן שנוח לך? בחר ביומן תאריך ושעה שנוחה לכך ופנויה ביומן שלי

    לתיאום פגישה ביומן

    מהן תכונותיו של עו"ד גירושין?

    ישנם לא מעט עורכי דין, וישנם לא פחות עורכי דין העוסקים בתחום עו"ד גירושין. בכדי להגיע אל עו"ד גירושין שיוכל לעזור ולסייע לכם בתחום לא פשוט ורגיש זה, נדרשות כמה תכונות אופי שאינן קיימות בנקל אצל מרבית עורכי הדין. אחת מן הדרישות להיות עו"ד גירושין מצליח בתחומו היא עניין ההקשבה והרגישות והאמפטיה הרבה אותם הוא צריך להפנות בכל תיק העוסק בדיני משפחה בכלל וגירושין בפרט. עורכת הדין הילה וינטרוב הינה עורכת דין מומחית בתחום דיני משפחה, מתמחה עורכת הדין בתחום המעמד האישי יחד עם יכולת הקשבה וראיית הנולד בסיטואציות משפטיות סבוכות מעין אלו. מוזמנים להיכנס לאתר משרדה של עורכת הדין ולקבוע עמה פגישת ייעוץ.

    כפי שציינו כבר בתחילת מאמר זה, הוא יכולת עו"ד גירושין להיות בקיא בדיני משפחה רבים וסבוכים, כמו גם ידיעת ענפי עיסוק נוספים כגון קרקעות ומסחר וידע מקיף בתחום המשפט העברי – דתי, יחד עם תכונות בולטות נוספות של יכולת הקשבה ואמפטיה  והרצון הכנה לעזור ולסייע משפטית. מהן הנקודות החשובות בעניין זה אצל עו"ד גירושין נעמיק על כך בפסקה הבאה.

    תפקידיו של עו"ד גירושין

    תפקידו של עו"ד גירושין איננו מסתכם רק בידיעת החוקים והמשפטים הנקשרים לתחום דיני משפחה, שהינם בפני עצמם רבים ומתחדשים לא אחת בתקנות חדשות, אלא עו"ד גירושין חייב לכלול בתוך מתן שרותיו גם ידיעות נוספות מתחומי עיסוק נוספים כמו גם תכונות אופי המצויות בו או נרכשות. מהם אותם נקודות חשובות? נתחיל:

    • הדבר הראשון בו אתם צרכים למצוא אצל עו"ד גירושין הוא כמובן הפגנת הידע הנרחב בעניין זה של כל האמור והקשור לתחום דיני גירושין, כמו גם סוגיות נוספות המסתעפות מתוך תחום סוגיה זה כמו למשל ידיעת דיני חוק מקרקעין ומסחר, כאשר זוג מבקש להתגרש, צריך עו"ד גירושין לדעת כיצד לנהוג עם חלוקת רכוש נכונה בין בני הזוג
    • הנקודה הנוספת בה צריך עו"ד גירושין לבלוט היא רמת הקשב והאמפטיה שיעניק לך עורך הדין. לעיתים אנשים נוטים להתבלבל ולומר לעצמם שאם הם נכנסו למשרד עורכי דין נאה, אין זה מעיד בהכרח כי היחס יהיה תואם, ובסוגיית גירושין, יש לכך משמעות עמוקה של אמפתית עו"ד גירושין
    • להעדיף משרד עורכי דין בוטיק היא מומלצת יותר מאשר להעדיף משרד עורכי דין רחב ידיים בהם יעבור תיקכם מעורך דין למשנהו

    סיכום דבר

    בכדי שתזכו לקבל את היחס הראוי בענייכם הרגיש כאשר אתם עוברים הליך גירושין, אתם צרכים לדעת כי אתם נמצאים בידיים בטוחות של עורך דין שעינינו הראשון במעלה הוא העזרה הכנה לקהל לקוחותיו, בדרך משפטית יחד עם הרבה מאד הפגנת רגישות אמפטיה והקשבה לכל אורך הדרך.

    form-image

    לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית

      דילוג לתוכן