close
search
צור קשר
close

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם :

    רוצה לקבוע פגישה? אבל בזמן שנוח לך? בחר ביומן תאריך ושעה שנוחה לכך ופנויה ביומן שלי

    לתיאום פגישה ביומן

    משרד עו"ד מוביל, מנוסה ומקצועי לגירושין ומשפחה

    עו"ד לענייני גירושין מייצג לקוחות אשר נמצאים בצומת דרכים בחייהם האישיים ונזקקים לשירותיו בעת קבלת ההחלטה על פרידה. הוא יכול לייצג את שני בני הזוג כאשר קיימות הסכמות. בהיעדרן, ומטבע הדברים, הוא ייצג רק צד אחד. מדובר בתהליך שיכול להיות מורכב וארוך או בתהליך קצר והוא יכול לסייע ולהקל בכל סיטואציה. הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע מפורט.

    עו"ד לענייני גירושין – אמפטי וקשוב

    עו"ד לענייני גירושין מטפל בנושאים רגישים מאוד ולכן, הוא יהיה קשוב ואמפטי לכל צורך ובקשה. מצד שני הוא יודע להבין את תמונת המצב כפי שהיא מוצגת לו ועל פיה לייעץ ולגבש דרכי פעולה תוך בניית אטרטגיה משפטית. המשימה תהא פשוטה יותר כאשר בני הזוג מסכימים ביניהם על הנושאים החשובים, לרוב נהוג לחלק אותםל-3 עיקריים: חלוקת זמני שהות עם הילדים, דמי מזונות עבורם ולחלוקת רכוש. במקרים כאלו הוא יכול לייצג את שניהם, יכתוב את ההסכמות באופן המתיישב עם החוק ואז יגיש את ההסכם החתום לבית משפט לענייני משפחה. כאשר הוא יקבל תוקף חוקי אזי הפרידה יוצאת לדרך. כאשר קיימות מחלוקות הוא ימליץ במקרים המתאימים על ניסיונות גישור שהם מאוד אפקטיביים. היתרונות כאן ברורים כי כל צד יכול להעלות טיעוניו בכל דרך שהיא ומעבר לכך, יכול לשלוט בתוצאות. הפנייה לבית משפט תיעשה כמוצא אחרון שכן היא מחייבת הוצאת כספים, בזבוז זמן וטרחה מיותרת. במקרה כזה גם אין שליטה על תוצאות ההליך כי יש לכבד החלטות בית משפט. מיותר לציין, כי תמיד כדאי לפתור מחלוקות בדרכים נאותות למען שלמות המשפחה.

    ייצוג משפטי

    ייצוג משפטי נדרש במצבים מורכבים בהם המחלוקות עמוקות בנושאים חיוניים, כאשר צד אחד רוצה יותר ממה שהחוק מאפשר, כאשר יש חשש להרחות רכוש וכספים ובמקרים נוספים. כאן ייצג עורך הדין את לקוחו היטב וישתמש בכל כישוריו להוכחת טענותיו. הוא ייעזר במסמכים רפואיים כלכליים ואחרים, וכן, בחוות דעת של מומחים, חקירות, עדין ועוד.

    משרד בעל תשתית מסודרת

    הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי מקיף וכולל ייעוץ, טיפול וליווי ככל הנדרש, מההתחלה ועד הסוף. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר רב של שנים בתחום ותשמח לתת מענה בכל שאלה הקשורה לגירושין. משרדה זכה להיכלל בדירוג משרדי עורכי הדין המובילים בארץ בתחום דיני המשפחה.

    form-image

    לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית

      דילוג לתוכן