close
search
צור קשר
close

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם :

    רוצה לקבוע פגישה? אבל בזמן שנוח לך? בחר ביומן תאריך ושעה שנוחה לכך ופנויה ביומן שלי

    לתיאום פגישה ביומן

    עורך דין שעומד לצידכם ומלווה אתכם

    עורך דין גירושין מומלץ מייצג בני זוג המבקשים להיפרד לצמיתות. התהליך מורכב ומומלץ כי יסתיים בהסכם גירושין מסודר ורק בלית ברירה בהחלטות שיפוטיות. כאשר קיימות הסכמות הוא קל יותר. אלא שברוב המקרים, אין הסכמות ובהעדר הסכמות יהיה צורך במעורבות מגשרים, או בתי משפט לפתירת הסכסוך. הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת עוסקת שנים בתחום הגירושין וניתן לקבל ממנה מידע חיוני.

    עורך דין גירושין מומלץ – יכול לסייע בכל סיטואציה

    עורך דין גירושין מומלץ יכול לסייע בכל סיטואציה – מורכבת ככל שתהיה. מלאכתו תהיה קלה יותר כאשר קיימות הסכמות ובנסיבות אלו הוא יכול לייצג את שני הצדדים גם יחד במסגרת הליך גישור ואז הוא יעלה על הכתב בהסכם ברור ומסודר את ההסכמות ויביאו לבית משפט לענייני משפחה לקבלת תוקף משפטי. במידה וקיימות מחלוקות מהותיות ייצג ,מטבע הדברים, רק צד אחד. גם במקרה מורכב כזה וכאשר שני הצדדים מעוניינים, הוא יכול להידבר עם שניהם במסגרת ניהול מו"מ ולהביא את יכולות הגישור לצורך פתיחת הסכסוך במטרה להביא להסכם. בנקודת זמן זאת הוא יקשיב אליהם, יפנים ויגיב באמפטיה לצרכיהם. כאשר אין הסכמות ייצג במסגרת הליך משפטי. חשוב לומר כי במקרים רבים ההצעה שתוצע במסגרת ניסיונות גישור או ניהול מו"מ כאן תהיה דומה לזאת של בית משפט אולם היתרון טמון, איפה, בחיסכון זמן, כסף מיותר, עוגמת נפש ושליטה על התוצאה המשפטית. מה עוד שברקע קיימת משפחה וילדים ועל כן עדיפה הדרך של סיום מחלוקות בדרכי שלום.

    מחלוקות נפוצות

    מרבית אי ההסכמות נוגעות לחלוקת זמני השהות עם הילדים, דמי מזונות וחלוקת רכוש (כשיש פערים משמעותיים בין הצדדים). נושא הילדים רגיש יותר כי כאן מעורבים רגשות, נושאים של טיפול בהם, דרכי חינוכם ונושאים מהותיים אחרים. רכוש ניתן לחלוקה טכנית וע"י מומחים כמו אקטואר, שמאי, רו"ח ועוד. במידה והתיק יגיע לבית משפט ייצג עורך הדין את לקוחו בצורה מיטבית. הוא יטען לטובתו ויביא מסמכים, חוות דעת, תקדימים משפטיים, עדים, חקירות ועוד להצדקת טיעוניו.

    משרד בעל תשתית מסודרת

    הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת מתמחה בתחום הגירושין ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי ומקיף וכולל ייעוץ, טיפול וליווי ככל הנדרש. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר וזכתה בהצלחות רבות. ניתן לפנות אליה לכל שאלה בתחום הגירושין.

    form-image

    לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית

      דילוג לתוכן