close
search
צור קשר
close

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם :

    רוצה לקבוע פגישה? אבל בזמן שנוח לך? בחר ביומן תאריך ושעה שנוחה לכך ופנויה ביומן שלי

    לתיאום פגישה ביומן

    פנו עוד היום אל עורך דין לענייני גירושין שיילחם עבורכם

    עורך דין לענייני גירושין מייצג לקוחות אשר רוצים לפתוח בהליכי גירושין. בסיטואציות שונות הוא יכול לייצג את שני בני הזוג במסגרת גישור גירושין ובמקרים אחרים בייצוג של צד אחד. ניתן לפתור מחלוקות קיימות במספר דרכים עליהם הוא ממליץ. במידה ויהיה צורך בייצוג משפטי הוא ייאלץ להגיש תביעות מתאימות. הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חיוני.

    עורך דין לענייני גירושין – לומד כל מקרה לעומק

    עורך דין לענייני גירושין לומד כל מקרה לגופו ועל פי הממצאים מגבש דרכי פעולה ובניית אסטרטגיה מתאימה למקרה הפציפי. ניתן למצוא שתי סיטואציות עיקריות בהן מצויים בני הזוג. הראשונה היא כאשר הם מסכימים על העקרונות המרכזיים. כאן המלאכה קלה יותר ויכולה להיעשות באמצעות עורך דין אשר מייצג את שני בני הזוג גם יחד. עו"ד לגירושין יעלה את ההסכמות שהושגו בעל פה בכתב במסגרת הסכם מסודר. לאחר עריכתו הוא יובא לבית משפט לענייני משפחה לקבלת תוקף משפטי חוקי. מקרה מורכב אחר הינו כאשר אין הסכמות. המחלוקות העיקריות נסבות סביב חלוקת זמני שהות עם הילדים, מזונותיהם ואופן חלוקת הרכוש המשותף. נושא הילדים לרוב קשה יותר לפתרון כי כאן מעורבים גם רגשות. כאן ייאלץ כל צד לשכור שירותי עורך דין מטעמו. עורך דין יצירתי יכול כאן לעזור מאוד על ידי הקשבה והצעת פתרונות היכולים להתקבל על שני הצדדים.  בכל מקרה, תמיד עדיף לנסות להגיע להסכמות בין אם בהליך גישור ובין אם בניהול מו"מ ולהימנע מפתיחת הליך משפטי שתיעשה רק בלית ברירה.

    ייצוג בבית משפט

    ייצוג בבית משפט ייעשה בדרכים שונות. הצורך כאן הוא לשכנע את בית המשפט בצדקת טענות הלקוח. הדבר נעשה בין היתר על ידי הבאת אסמכתאות מתאימות- מסמכים כלכליים, אחרים מאת מחלקות הרווחה, דו"חות שונים, תכתובות, תמונות, ועוד. כן ניתן להיעזר בתקדימים משפטיים, בעדויות, חוות דעת של מומחים ועוד. הכול על פי הנסיבות.

    משרד בעל יכולות מוכחות

    הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי ומקיף וכולל ייעוץ מותאם לכל סיטואציה, ובניית אסטרטגיה מתאימה למקרה הספציפי. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר של שנים ולא בכדי משרדה זכה להיכלל במסגרת דירוג המשרדים המובילים בארץ בתחום דיני המשפחה. בכל שאלה בענייני גירושין ניתן לפנות אליה לקבלת ייעוץ.

    form-image

    לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית

      דילוג לתוכן