close
search
צור קשר
close

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם :

    רוצה לקבוע פגישה? אבל בזמן שנוח לך? בחר ביומן תאריך ושעה שנוחה לכך ופנויה ביומן שלי

    לתיאום פגישה ביומן

    עורך דין הסכם ממון

    רק אל תגידו: "לי זה לא יקרה". "אני לא כמו כולם". "אני לא צריך הסכם", "אם נחתום על הסכם נתחיל ברגל שמאל", "אני סומך עליה/עליו". "זה לא רומנטי". לא ניתן לדעת מה צופה העתיד, ומשכך היום יותר ויותר בני זוג חותמים על הסכמי ממון במטרה ליצור וודאות לגבי עתידם. ככל ויש פער כזה או אחר בין הצדדים, מומלץ ביותר לחתום על הסכם.

    הסכם ממון הינו אחד ההסכמים החשובים ביותר שכן הוא מסדיר את אופן חלוקות הרכוש שצברו הצדדים במועד הפרידה, אך לא רק. כך, במסגרת ההסכם וככל ועסקינן בהסכם לאחר הנישואין, ניתן להתייחס לכל ההיבטים הקשורים בניהול מערכת היחסים הזוגית כמו למשל: מזונות ילדים, משמורת, ענייני חינוך והוראות להמשך הדרך. במרבית המקרים, מדובר בהסכם טרום נישואין שמתייחס בעיקר לחלוקת כספים ורכוש.

    עריכת הסכם ממון בין בני זוג הינו שלב משמעותי ומכריע ביותר. אכן, זוגיות תומכת ואוהבת הינה מצרך נדיר – וכאשר אנו מוצאים אותה, עלינו לתפוס אותה בשתי ידיים. עם זאת, אין זה אומר שעליה לטשטש את הראייה והמבט המפוכח שלנו, להיפך. במילים אחרות, וכדי ליצור תיאום ציפיות בין הצדדים ולהביא לוודאות משפטית בחייהם, יש לערוך במקרה הצורך, הסכם ממון, מקיף והוגן.

    החוק– חוק יחסי ממון בין בני-זוג, תשל"ג (1973), מסדיר את היחסים הרכושיים שיחולו בין בני זוג במקרה של גירושין או פטירה. החוק חל על כל הזוגות שנישאו לאחר 1.1.74. בהתאם לחוק, במועד פקיעת הנישואין זכאי כל אחד מבני הזוג למחצית שווים של כלל הנכסים אשר בני הזוג צברו במהלך חייהם המשותפים תחת קורת גג אחת כמו נכסים, חסכונות, פנסיות וכיוצ"ב. למעשה מדובר באיזון משאבים של הצדדים וחלוקה שוויונית במועד הפרידה.

    ככל ויש כוונה לחלק את הרכוש שלא בצורה שוויונית במועד הפרידה, ניתן להתנות על החוק, ולשם כך יש לערוך הסכם ממון שהינו הדרך היחידה להסדיר את חלוקת הרכוש באופן שונה מזה הקבוע בחוק. ההסכם הינו צופה פני עתיד.

    עורך דין הסכם ממון

    תפקידו של עורך דין הסכם ממון הינו משמעותי ביותר. אכן, חשלק בלתי נפרד מזוגיות אוהבת היא הרומנטיקה – ודיונים כספיים מנפצים את התמונה האופטימית. עם זאת, חשוב ביותר להיות מפוכחים ולחשוב גם על היום שאחרי, במיוחד כאשר אתם בוחרים להתחתן או לקבל הכרה כידועים בציבור. החל מנדל"ן, ירושות, קצבאות והיבטים פיננסיים אחרים – כדי להסדיר עניינים.

    עורך דין הסכם ממון: לפעול בשיקול דעת

    רבים מאתנו מחזיקים בשאיפות שונות. החל מרכישת השכלה גבוהה ועד מציאת עבודה יוקרתית ויציבה – אנו משקיעים רבות בבניית עתיד מרשים, נוח ובטוח. במקביל לכל זאת, חשוב לא פחות ויש שיגידו אף יותר להשקיע בבניית חיינו האישיים, כאשר חיפוש אחר פרטנר תומך להבאתם של ילדים לעולם הינו חלק משמעותי וחשוב ביותר בכך.

    מצאתם בן או בת זוג תומכים? מתכננים להתחתן או להפוך לידועים בציבור? הקמת חיים משותפים הינו שלב מרגש ומסעיר – בכך אין כל ספק. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כי הרגשות האוהבים מערפלים מעט את הראייה המציאותית שלנו, ומונעים מאתנו להתנהל בהיגיון. במילים אחרות, זוגות רבים אינם לוקחים בחשבון את עריכת הסכם הממון – מתוך תמימות ואמונה בזוגיות שלהם וכן מתוך המחשבה כי הדבר לא "רומנטי" במיוחד ומהפחד חלילה לעורר כעס בקרב הצד השני.

    עם זאת, מומלץ  לפקוח את העיניים ולפנות אל עורך דין המתמחה בהסכם ממון, על מנת שלא תצטערו על כך בעתיד. לאורך תהליך העבודה, יהיה עליכם לתאם ביניכם ציפיות בכל הנוגע למערכת היחסים שלכם, הכספים והרכוש שצברתם ולחלקם באופן הוגן וראוי. אין ספק, בזכות שיתוף פעולה מקצועי זה תוכלו לתכנן את העתיד שלכם על הצד הטוב ביותר וכמובן – למנוע מחלוקות.

    עורך דין הסכם ממון: לערוך חוזה הוגן

    מי מאתנו לא שואף לחיות בזוגיות תומכת? זהו האידאל, ללא כל ספק. עם זאת, כדי להתכונן לעתיד ולכל תרחיש פוטנציאלי, יש להתכונן כראוי ולנסח הסכם ממון. לשם ניסוח מאוזן, הוגן ומקיף.

    עריכת הסכם ממון ידועים בציבור הינו צעד משמעותי ביותר. וזאת, בין היתר, לאור העובדה כי בניגוד לבני זוג אשר מתחתנים, במקרה של פרידה, על בני הזוג (כמו גם על זוגות שנישאו לפני 1.1.1974) חלה חזקת השיתוף. ובכך אף טמונה הסכנה. במצב זה, כל צד יוכל לטעון לזכויות הרכושיות שנצברו ע"י בן הזוג  – וייאלצו לספק ראיות כמובן לשם הוכחת טענותיו. לא כולם יודעים, אבל הסכנה של "ידועים בציבור" הינה כפולה. כך, לא רק שחזקת השיתוף חלה וחוק יחסי ממון אינו חל (כך שאין בהכרח חלוקה שוויונית) קיימת חוסר וודאות לגבי נכסים וכספים שנצברו, אלא שבמקרה ואחד הצדדים הלך לעולמו, וככל ואין הסכם ממון, במקרים רבים יתקיימו קרבות ירושה בין בן/ת הזוג שנותר בחיים לבין ילדיו של הידוע בציבור שהלך לעולמו. משכך ובהתאם, כדי שגם אתם תוכלו לקבוע מראש הסכם ממון ברור והוגן, ולהתחיל את חייכם כידועים בציבור נטולי כל דאגות לקראת היום שאחרי, מוזמנים לפנות אל עו"ד ומגשרת הילה וינטרוב. מומחית זו הינה חברה בלשכת עורכי הדין בישראל מאז שנת 2013. כמו כן, הינה בעלת ניסיון רב בתחום דיני המשפחה בכלל ובעריכת הסכמים בפרט.

    הסכם ממון ידועים בציבור – לנסח הסכם מדויק ותקף

    חיים משותפים וזוגיים מגיעים במגוון צורות ומסלולים. לצד אלו המחליטים להתחתן כדת משה וישראל ולעבור בפתחי דלת בית הדין הרבני, ישנם כיום יותר ויותר זוגות אשר בוחרים שלא לעשות כן או שאינם יכולים לעשות כן. החל מזוגות מעורבים, חסרי דת, כאלה שלא עברו תהליך גיור, בני אותו מין או אחרים – נדמה כי ההכרה בזוגיות שלהם בתור ידועים בציבור הינה ההגדרה הטובה ביותר. במקביל לכך, ישנם זוגות הבוחרים במסלול זה במודע. החל מזוגות אשר מבחינה מצפונית אינם מכירים בממסד הדתי בארץ ועד בני זוג שזהו עבורם פרק ב' – אין ספק כי נישואים שניים הם פחות מקובלים. בייחוד כאשר עומדת לנגד עיני הצדדים האפשרות להיחשב כידועים בציבור.

    כך או כך, בבואכם לקבל הכרה בסטטוס הזוגי שלכם, חשוב ביותר לערוך הסכם ממון ידועים בציבור. במילים אחרות, כדי להסדיר את אופן חלוקת הרכוש שלכם במקרה בו הזוגיות תסתיים, על הצדדים לערוך הסכם מאוזן, הוגן ותקף שיתבצע בכתב – ייחתם על ידי הצדדים, ולא יהיה נתון לפרשנות .

    כמו כן, כדי שמסמך זה יהיה מקצועי, ברור ולא נתון לפרשנויות רבות, רצוי לפנות אל עורך דין מומחה בדיני משפחה. כך, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי המסמך יהיה מדויק ומקיף.

    הסכם ממון בין בני זוג

    עריכת הסכם ממון בין בני זוג הינו שלב משמעותי ומכריע ביותר. אכן, זוגיות תומכת ואוהבת הינה מצרך נדיר – וכאשר אנו מוצאים אותה, עלינו לתפוס אותה בשתי ידיים. עם זאת, אין זה אומר שעליה לטשטש את הראייה והמבט המפוכח שלנו, להיפך. במילים אחרות, וכדי ליצור תיאום ציפיות בין הצדדים ולהביא לוודאות משפטית בחייהם, יש לערוך במקרה הצורך, הסכם ממון, מקיף והוגן. .

    הסכם ממון בין בני זוג: לערוך הסכם במקצועיות וברגישות

    כיצד אתם מדמיינים את עתידכם? כל אחד רואה ומתכנן זאת אחרת, אך על היבט אחד אין כל וויכוח: מציאת פרטנר תומך ואוהב הינה מטרה חשובה ביותר. בהתאם, כאשר מגיע הרגע בו אנו וזוכים לקבל זאת – עלינו להעריך זאת. במקביל לכך, חשוב ביותר להביט קדימה עם מבט שקול ומפוכח ולהתכונן לכל תרחיש שהוא, אף כשבראשית הדרך זה לא כל-כך "רומנטי" עבור זוגות לחתום על הסכם ממון.

    אכן, אין זו פעולה רומנטית ולעיתים יש חוסר נוחות וחילוקי דעות, עם זאת מומלץ ביותר לשקול את האפשרות הבאה: הסכם ממון בין בני זוג. בין אם אתם מתכננים להתחתן או שהנכם ידועים בציבור, הרי שלזוגיות זו במקרים רבים אתם מגיעים לאחר שצברתם רכוש – בנפרד או יחדיו. כך או כך, יש להגיע להסדר מדויק מבעוד מועד ולהסדיר את כלל העניינים – ובהתאם לרכוש אותו תרכשו בעתיד ולאורך הנישואין.

    בהתאם, כדי לערוך הסכם מקצועי לפני הנישואים, חשוב ביותר לפנות אל עורך דין מומחה בעל הכשרה בגישור. כך, ניתן יהיה להגיע להבנות ולאשר את ההסכם בבית המשפט לענייני משפחה או בפני נוטריון על מנת שיינתן להסכם תוקף מחייב. חשוב לציין, כי אין זה מספיק לחתום על ההסכם, ויש חובה לאשרו שאחרת יראו בהסכם תוקף חוזי בלבד.

    הסכם ממון בין בני זוג – לתכנן את העתיד כראוי

    חשיבותו של הסכם ממון היא רבה שכן היא מסייעת לנו לתכנן את העתיד היטב כראוי. את ההסכם יש לבנות בהתאם למספר היבטים מרכזיים – כולל הרכוש שנצבר עד למועד הנישואים, לאחר החתימה על ההסכם ולאורך הנישואים עצמם. ניתן אף להתייחס להיבטים נוספים הקשורים לילדים בהמשך. כך או כך, כדי לקבל מענה מקצועי בתחום זה, מומלץ לפנות אל עו"ד ומגשרת הילה וינטרוב.

    הסכם ממון ידועים בציבור

    הסכם ממון ידועים בציבור

    הסכם ממון ידועים בציבור נועד להכניס למסגרת פורמאלית את ההסכמות בין הצדדים. ידועים בציבור מוגדרים ככאלו אשר אינם נשואים אבל מקיימים חיי משפחה ומערכת יחסים, וכן מנהלים משק בית משותף. עם זאת, בשנים האחרונות הפסיקה קבעה כי כל זוג יכול להיחשב כ"ידועים בציבור" בתנאים מסוימים ואין חובה לנהל יחדיו משק בית משותף (כלומר גם זוג שמנהל קשר וכל אחד מהצדדים מתגורר בנפרד יכול להיחשב כידוע בציבור). כמו"כ, מספיק שבעיני הצדדים ובעיני הסביבה השניים ראו עצמם כזוג כדי להיחשב כידועים בציבור (אף לאחר מספר חודשים בודדים) ובכאן גם טמונה הסכנה. בעוד שלגבי זוגות נשואים חל עליהם חוק יחסי ממון כך שגם אם אין הסכם ממון לרוב החלוקה תתבצע באופן שווה במקרה של פרידה, אצל ידועים בציבור אין דין אחיד שכן לא קיים חוק "ידועים בציבור" כך שההכרעות ניתנות עפ"י פסיקות. לכן, חשיבותו של הסכם ממון בקרב בני זוג ידועים בציבור רבה. עורכת דין הילה וינטרוב מתמחה בידועים בציבור וערכה הסכמים רבים עבור ידועים בציבור אשר אושרו בבתי המשפט לענייני משפחה.

    הסכם ממון ידועים בציבור – איך עורכים?

    הסכם ממון ידועים בציבור, ככלל, נעשה בנסיבות שונות. לעיתים, כאשר צד אחד מגיע ממעמד סוציואקונומי גבוה ועם נכסים, במקרים אחרים, במערכות יחסים בפרק ב' כאשר יש מטענים אישיים קודמים והאדם כבר צבר נכסים או ער בעצמו הליך גירושין. חשיבות של הסכם הוא במילה הכתובה ובחתימה עליו שלא ניתן לפרשה אחרת ממה שכתוב. לכל מילה יש משמעות ומה שלא כתוב בהסכם לא קיים. כל צד להסכם מקבל ביטחון ושקט נפשי כאשר זכויותיו וחובותיו ידועים וברורים מראש וניתן לצאת לדרך משותפת ללא חשש (באופן יחסי). יש לערוך את ההסכם בצורה מסודרת ועל פי החוק. ההסכם, למעשה, מהווה מסמך משפטי שניתן לתקוף אותו כאשר הוא מופר וכדומה.

    מה מכיל הסכם ממון?

    הנושאים החשובים חייבים להיות מוזכרים. כך, לגבי הסדרת וחלוקת תשלומי משכנתא קיימים בדירה, הסדרים לבן זוג חדש המגיע במסגרת פרק ב', הסדרת נושאי רכוש כגון נדל"ן, קניין רוחני, מוניטין עסקי ועוד. ישנם מצבים בהם מכלילים פיצויים בדמות "מזונות הסתגלות" לאישה בעת פרידה (כתוצאה מפערי שכר או כחלק מוויתור שלה על רכוש של הצד השני). כדאי גם לקבוע את אופן התנהלות ניהול משק הבית וכן לכתוב הוראות לעניין עזיבת מי מהצדדים את הבית במקרה של פרידה. כדי שההסכם ייכנס לתוקף רשמי אזי יש להציגו בבית המשפט לענייני משפחה. למעשה, לא יהיה ניתן לבטל אותו באופן חד צדדי אלא רק לאחר הגשת תביעה מתאימה בבית המשפט ולאחר קבלת פסק דין. חשוב לדעת- מבחינה סטטיסטית קשה מאוד לבטל הסכמים שכן בתי המשפט נוטים לרוב להעדיף את הכלל כי "הסכמים יש לכבד", כך שרק במקרים מעטים בוטלו הסכמים.

    הסכם ממון ידועים בציבור עריכה על ידי עורך דין

    עורכת דין הילה וינטרוב מתמחה בתחום ידועים בציבור ובהסכמי ממון בפרט ותתאים עבורכם את ההסכם הטוב ביותר עבורכם אשר ישקף את כל רצונותיכם וימנע ככל הניתן מחלוקות עתידיות. הייצוג, לרוב, הוא לשני הצדדים גם יחד הנמצאים בשלב הטוב והחיובי בחייהם כשאז יותר קל להביאם לכדי הסכמות. לא הכל חלק, לעיתים יש מחלוקות אך ניתן לגשר בין הצדדים כדי להגיע להבנות שיהיו מקובלות על הצדדים גם יחד.

    הסכם ממון

    הסכם ממון נועד להסדיר את ההתחייבויות ההדדיות של בני זוג אשר מעוניינים למסד את יחסיהם או לחלופין מעוניינים לחיות כ"ידועים בציבור" ולקבוע הסכמות מראש במקרה של פרידה. יש סיבות שונות לעריכת הסכם הממון. לעיתים בפרק א' כאשר צד אחד עתיר נכסים לעומת בן הזוג או בכלל מגיע עם נכס כלשהוא או כספים שצבר בעבר ומעוניים להגן עליהם. לעיתים הצדדים מעוניינים להסדיר מראש את מערכת היחסים- כך שיהיה שיתוף או הפרדה וכן ליתן התייחסות לגבי צוואות ומתנות (על אף חוק יחסי ממון) ולעיתים מדובר בידועים בציבור (עליהם לא חל החוק) בפרק א' או בפרק ב' אשר מעוניינים להגיע להסכמות על כלל הנושאים במקרה של פרידה. עורכת הדין הילה וינטרוב מגשרת בנושאי משפחה וגירושין ומתמחה בהכנת הסכמי ממון הן לזוגות שעתידים להינשא והן לידועים בציבור ותתאים עבורכם את ההסכם הטוב ביותר שיגן עליכם במקרה של פרידה.

    הסכם ממון – יתרונות וחסרונות

    הסכם ממון חיוני למנוע מחלוקות בעתיד. כיום יש יותר הבנה ועל א "אי הנעימות" זוגות רבים בוחרים לחתום על הסכם ממון. חוק יחסי ממון קובע כי בהעדר הסכם ממון או נסיבות מיוחדות, רכושם של בני הזוג מכל מין וסוג שהוא שצברו לאורך מערכת היחסים יחולק שווה בשווה בעת פרידה או גירושין, למעט מקרים חריגים. לאור זאת, רבים סוברים ובצק כי כדאי לחתום על הסכם ממון אשר יעניק לבני הזוג שקט נפשי, וודאות במקרים של גירושין, יחסוך בעגמת נפש ובסכסוכים משפטיים עתידים שידרשו הוצאת עלויות כספיות גבוהות במידה ויהיו אי הסכמות. הסכם ממון עשוי למנוע מחלוקות משפטיות שעלולות להעיב על מערכת היחסים העתידית במשפחה. החיסרון העיקרי של הסכם כזה הוא פגיעה באמון השורר בין בני הזוג, בדיוק בשלב שבו הם מאוהבים ומתקשים לחשוב על יום שחור. כבר היו מקרים לא מעט מקרים במסגרתם בוטלו נישואים של בני זוג נוכח סירוב של אחד הצדדים לחתום על הסכם ממון. במקרים רבים בוויכוחים הללו שני הצדדים צודקים והחוכמה היא לחתום על הסכם ממון אשר שני הצדדים יוכלו לחיות עימו בשלום ולא ירגישו מקופחים.

    התהליך – כיצד מתבצע?

    במקרים בהם אתם שוקלים או מעוניינים לערוך הסכם ממון האפשרות המועדפת היא לפנות לעורך דין אחד שייצג את שני הצדדים וכשאין הסכמה כל צד ייקח עורך דין מטעמו אשר יעבור על ההסכם ויערוך בו תיקונים. חשוב להבין, כי מאחר ומדובר בעניין רגשי, חשוב לשים את הרגש בצד ולחשוב על העתיד. השיקול המנחה בחתימה על הסכם הממון צריך להיות הגנה על האינטרסים העתידיים שלכם. נכון הדבר, שיש אי נעימות אך מוטב שהכול יוסדר ויירשם מראש ובהסכמה על מנת שמצב העניינים יהיה ברור. עורך דין הסכם ממון יכלול בהסכם אלמנטים חשובים והכרחיים. הסדרת וחלוקת תשלום משכנתא אם תהא, אופן חלוקת הנכס במקרה של פרידה, הסדרים ספציפיים עבור דירת המגורים כולל שימוש לבן זוג חדש המגיע במסגרת פרק ב', הסדרת יתר הרכוש כולל זכויות סוציאליות, אופן התנהלות הצדדים במהלך החיים המשותפים (הפרדה רכושית או שיתוף), וכן, קניין רוחני, מוניטין עסקי ונכסים אחרים אם קיימים. לעיתים גם ניתן לקבוע "פיצויים" במקרה של פרידה במקרה ויש פער משמעותי בהכנסות הצדדים או בתמורה לוויתור על חלקים מהנכס או על מניות/אופציות של הצד האחר. כל מקרה לגופו.

    הסכם ממון בעל תוקף משפטי

    הסכם ממון שלא אושר בפני נוטריון או בית המשפט אין לו תוקף משפטי מחייב. יש בו כדי להעיד על כוונת הצדדים בלבד. משכך, לאחר החתימה על ההסכם, מומלץ לפנות עימו לבית המשפט ולאשרו על מנת שיינתן לו תוקף של פסק דין (התוקף החזק ביותר). לאחר החתימה על הסכם הממון, תדאג עורכת דין הילה וינטרוב שהינה מומחית בעריכת הסכמי ממון לאשר אותו בבית משפט לענייני משפחה על מנת שיקבל תוקף משפטי וכך יהיה קשה עד כדי בלתי אפשרי לבטלו בהמשך.

    הסכם ממון עורך דין

    הסכם ממון עורך דין

    עורך דין הסכם ממון מתמחה בעריכת הסכמי ממון במשפחה. הסכם ממון מקבע בכתב הסכמות בין בני זוג הרוצים למסד יחסיהם. הדבר נדרש בפרק ב' כאשר כל אחד מגיע עם רכוש וצרכים משל עצמו, או לחילופין, כאשר יש בן זוג בעל ממון ונכסים המתחתן עם בת זוג ממעמד נמוך וקיים פער משמעותי בין הצדדים ולהיפך. הסכם כזה מספק שקט נפשי לשני הצדדים ומאפשר להם לצאת לדרך משותפת בצורה רגועה יותר. עורכת דין הילה וינטרוב מתמחה בהכנת הסכמי ממון.

    עורך דין הסכם ממון – על מה שם דגש?

    עורך דין הסכם ממון לומד את הנסיבות הספציפיות של המקרה באמצעות שיחות עם שני הצדדים וכן פגישה משותפת. לאחר שהוא מקבל מושג מקיף על צרכי בני הזוג ועל רצונותיהם, הוא מכין טיוטת הסכם ראשונית בה קיימים כל הנושאים הרלוונטיים. לאחר מכן, תתקבלנה השגות והגרסה הסופית להסכם תוצג ותיחתם. יהיה צורך לאשרה בבית משפט לענייני משפחה לקבלת תוקף חוקי. נושאים חשובים החייבים להיות רשומים הם הסדרת וחלוקת תשלומי משכנתא במידה וקיימת (או עתידית), הסדרים עבור דירת המגורים קיימת אצל צד אחד והשני מגיע לגור בה, נושאי זכויות סוציאליות, מוניטין עסקי ונכסים קיימים אחרים. ישנה האפשרות להכים מראש על ניהול משק הבית המשותף וסכומי כסף חודשיים שיועברו לטובת העניין.

    יתרונות

    היתרון העיקרי הוא בהסדרת הנושאים הכספיים. חוק יחסי ממון קובע כי בעת פרידה הרכוש יתחלק שווה בשווה בין בני זוג נשואים אלא אם סוכם אחרת בהסכם ממון. החוק מחריג הסכמי ממון- כך שניתן במסגרתם לקבוע חלוקה שונה מזו הקבועה בחוק. לכל מילה בהסכם יש כוח רבה בעת מחלוקת עתידית ומה שלא כתוב לא קיים! כך, קיומו של הסכם מייתר, לרוב, פנייה לבית משפט הגוזלת זמן יקר וכספים רבים. כמובן נחסך מהצדדים הכעס והריבים המיותרים אשר עלולים לגרום למערכת יחסים עכורה עם בן הזוג לשעבר. בעבר, אנשים רבים התביישו לחתום על הסכם ממון אולם כיום נוכח אחוזי הגירושין והפרידות קיימת ההבנה כי הדבר הכרחי וזוגות רבים בוחרים לעשות כן.

    טיפול מקצועי

    עורכת דין הילה וינטרוב מומחית בעריכת הסכמי ממון ומופיעה מדי שבוע בבתי המשפט השונים במטרה לאשר את ההסכמים. עורכת דין הילה וינטרוב תכין הסכם ממון מקיף העונה על צרכי שני הצדדים ומומלץ לקבל שירותיה הנאמנים. על מנת שלא להצטער בהמשך הדרך, מומלץ להיעזר בייעוץ שלה כאשר עולה הצורך בהכנת הסכם ממון.

    הסכם יחסי ממון

    הסכם יחסי ממון

    זוגיות טובה מבוססת על אהבה. זוגיות טובה היא גם מחויבות, וכדאי גם שיהיה בסיס ערכי משותף, ויש עוד מרכיב שאי אפשר להתכחש אליו – הפן הכלכלי. כסף הוא משאב חיוני שבא לידי ביטוי במגוון רחב של תחומים, וגם כשמקימים משפחה (על בסיס חתונה או חיים משותפים בלי נישואין) יש לו נוכחות ממשית. אמנם ישנם מקרים שבהם "לא נעים" לדבר על כסף או לעסוק ברכוש שכל אחד מבני הזוג מביא עימו, אבל דווקא התעלמות מכך עלולה לערער את היציבות הרבה יותר מהנחת הנושא על השולחן ועיסוק בו. כשמגבשים הסכם בעזרת עורך דין הסכם ממון זוהי הדרך הנכונה להסדיר את סוגיית הרכוש והנכסים המשותפים והנפרדים. המלצה נוספת היא להפקיד את מלאכת עריכת הסכם בידי עו"ד הילה וינטרוב שצברה ניסיון רב בתחום ספציפי זה.

    איך מגבש עורך דין הסכם ממון אופטימלי?

    • קשב רגיש – מטרת הסכם ממון היא לשמור על האינטרסים החשובים ללקוח או ללקוחה. בהתאם השלב הראשון בדרך להסכם שמקנה ראש שקט באמת הוא להקשיב היטב ולהבין מהם אותם אינטרסים של הלקוח ומה הוא חושש בעתיד וכן על מה ירצה להגן.
    • מבט חוזה פני עתיד – הסכמי ממון טובים הם כאלה שמונעים כמעט כל תרחיש אפשרי בעתיד שעלול להוביל לאובדן נכסים יקרי ערך. על-מנת שההגנה תהיה הרמטית, חשוב לכלול בהסכם התייחסות לכל הנכסים הקיימים וגם לכאלה עתידיים שהלקוח מעוניין שיהיו שלו ורק שלו (למשל המשטר הרכושי שיחול על הצדדים (שיתוף/הפרדה מוחלטת, התייחסות לירושות עתידיות, מתנות מההורים ועוד).
    • ניסוחים בהירים ומפורטים – על-מנת שלא יישאר פתח לפרשנות הסותרת את מטרת עריכת הסכם הממון, חובה להקפיד גם על ניסוחים חדים, מפורטים וכאלה שלא ניתן לטעות בהם.

    ניסיון רחב היקף ומחויבות מלאה לכל לקוח ולקוחה

    כשמגבשים עם עורך דין הסכם ממון, מובטחת שמירה מלאה על האינטרסים הכלכליים. רווח נוסף הוא השקט הנפשי, משום שמרגע שההתייחסות לאספקט הפיננסי מונחת על השולחן, בגלוי, אין יותר חששות או ספקות לגבי הזוגיות. עו"ד הילה וינטרוב, אמונה על מתן יחס אישי במסגרת משרד הבוטיק שהקימה לכל לקוחותיה ובפרט כשעל הפרק עריכת הסכם ממון. גם הבקיאות המקצועית המעמיקה שלה תורמת באופן טבעי לכך שכל הסכמי הממון שהיא מגבשת משקפים באופן מושלם את האינטרסים של הלקוחות ועומדים בכל דרישות החוק, בכל נקודת זמן שבה הם נחתמים.

    לחצו והשאירו פרטים בטופס לתיאום פגישה עם עו"ד הילה וינטרוב

    form-image

    לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית

      תחומי עיסוקים נוספים

      דילוג לתוכן