close
search
צור קשר
close

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם :

    רוצה לקבוע פגישה? אבל בזמן שנוח לך? בחר ביומן תאריך ושעה שנוחה לכך ופנויה ביומן שלי

    לתיאום פגישה ביומן

    עורך דין לענייני משפחה

    נושאי טיפול של עורכת דין לענייני משפחה

    עורכת דין לענייני משפחה מטפלת בנושאים שונים שחלקם מורכבים מאוד. בין היתר, היא עורכת הסכמי ממון הנדרשים לפני שבני זוג מתחילים בחיי זוגיות רשמיים, כמו כן, הסכמי גירושין, ייצוג בעת מחלוקות בנושאי גירושין, ייעוץ, טיפול וליווי בנושאים כמו: ידועים בציבור, הורות משותפת, אימוץ ילדים, בגידה, גניבת זרע, נישואין אזרחיים ועוד. כל נושא כזה, ואחרים נוספים, הם כבדי משקל ומעוררים יצרים, ומקרים רבים, אין שני הצדדים יכולים להגיע להסכמות בעיקר בגלל הרגשות והאגו של אנשים. הרגשת חוסר שוויון ועוד. במקרה של אימוץ ילדים, למשל, קיימת פרוצדורה מורכבת יותר ויש צורך להתמודד מול הרשויות בישראל, ובמקרים רבים, גם מול אלו שבחו"ל.

    גירושין

    נושאי גירושין הם מהקשים שיש והבעיות מחמירות כאשר לבני הזוג יש ילדים. יש קושי מסוים לחלק רכוש אבל עם תכנית מתאימה ניתן לעשות זאת. השירותים הניתנים על ידי עורכת הדין משפחה הינם מגוונים. הסיוע הינו מהותי כלכלי אך גם רגשי ונפשי. הייצוג ייעשה מול עורכי דין של הנתבע או התובע, השירות יינתן בבתי משפט לענייני משפחה ובבתי הדין הרבניים.

    עו"ד לענייני משפחה הילה וינטרוב

    עורך דין משפחה – במה הוא מסייע לנו?

    עורך דין משפחה, כשמו כן הוא, מטפל בקשת נושאים בתחום המשפחה. חלקם הם פליליים כמו למשל אלימות בתוך המשפחה. חלקם מנהליים כמו הכנת הסכמי ממון וגירושין, כאשר האחרונים מתייחסים גם לנושאי משמורת ילדים, דמי מזונות, חלוקת רכוש ועוד. אחרים הם אימוץ ילדים, הגירה ועוד. כל תחום כזה הינו ייחודי ויש להכירו היטב. לעורך הדין עומדות שיטות מגוונות לטיפול ביניהם: שליחת מכתבים, מזכרים, בקשות, שיחות טלפוניות, פגישות פנים אל פנים, ובמקרים קיצוניים, גם הגשת מכתבי תביעות לנמענים שונים ו/או הגשת תביעות לבתי משפט לצורך קבלת סעד מתאים. עו"ד טוב יקבל את התיק לידיו, ילמד את החומר, יבין מהם צרכי הלקוח שלו וינתב את הטיפול להשגת הישגים עבורו.

    הסכמים

    חלק חשוב מאוד בטיפולו של עו"ד לענייני משפחה הוא גישור בעת גירושין (ועל כן מומלץ לפנות לעו"ד משפחה שהינו מגשר) וכאשר יש צורך, הכנת הסכמי ממון. במקרה הראשון קיימת, לעיתים, מתיחות רבה סביב הנושא וצריך לדעת לקטוע אותה. עורך הדין יקשיב בסבלנות לטענות שני הצדדים, יפנים ויציע פתרונות יצירתיים טובים אשר יובילו להסכמות במשמורת על ילדים וחלוקת רכוש. השלב האחרון הוא עריכת ההסכם בהתאם להם, חתימה עליו והגשתו לבית המשפט לענייני משפחה לקבלת תוקף חוקי. הסכמים קשה יותר לערער עליהם שכן ההנחה בבתי המשפט כי "הסכמים יש לכבד". הם אף מספקים שקט נפשי לשני הצדדים ולכן עדיפים מאשר ניהול הליך משפטי כשאין לדעת את תוצאות ההליך.

    כיצד אבחר את עורך דין דיני משפחה המתאים והנכון עבורי?

    בקיאות משפטית – שימו לב שעורך הדין בו תבחרו מתמקצע בעיקר בתחום גירושין ומשפחה. ברגע שעורך הדין שלכם מתמקצע אך ורק בתחום זה, הבקיאות והמומחיות המשפטית שלו תהא רבה יותר, במיוחד נוכח המהפכות שהתחום עובר בשנים האחרונות וההלכות החדשות שמתקבלות מדי יום ביומו.

    גישור – עורך דין גירושין המשמש כמגשר יהיה בעל ארגז כלים גדול יותר והסתכלות רחבה יותר, שיעזור לכם לעבור תקופה מאתגרת זו במינימום טלטלות רגשיות, יחסוך לכם זמן יקר, עלויות כספיות ויעניק לכם וודאות משפטית לטווח הרחוק.

    כימיה וביטחון – עורך הדין בו תבחרו ישמש כעוגן וכחלק מרכזי בחייכם עד לסוף ההליך המשפטי. חשוב לפני הכל, כי תהיה לכם כימיה עם עורך הדין וכי מי שילווה אתכם יעניק לכם יחס אישי, יהיה סובלני וזמין.

    "אני סבורה כי שילוב בין שלושת הרכיבים הללו הינו נחוץ ונדרש ומהווה מתכון מנצח לניהול והצלחת ההליך. לקוחותיי זוכים לשילוב בין מקצועיות, זאת בין היתר נוכח העובדה כי הנני עוסקת אך ורק בתחום המעמד האישי על המורכבויות שבו, כימיה טובה תוך מתן יחס אישי לאורך כל הדרך וכן שימוש ביכולות הגישור שלי, דבר שפעמים רבות מוכיח את עצמו וחוסך לצדדים זמן, עלויות ומשאבים רבים."

    חושבים להתגרש אך לא יודעים מה הצעד הראשון שכדאי לעשות? השאירו פרטים ונחזור אליכם לקביעת פגישה."

    עורך דין דיני משפחה

    שירותיו של עורך דין דיני משפחה הם משמעותיים ביותר. החל מייעוץ וליווי בתחום עריכת הסכמי גירושין, ניסוח הסכמי ממון טרם החתונה, סיוע לידועים בציבור, הסכמי הורות ועוד – כדי לקבל מענה מקצועי על כל זאת, אתם מוזמנים לפנות אל עו"ד ומגשרת הילה וינטרוב. מומחית זו הינה בוגרת תואר ראשון במשפטים ותואר ראשון במנהל עסקים. כמו כן, היא חברה בלשכת עורכי הדין בישראל מאז שנת 2013 וכן מגשרת מוסמכת. מעבר לכך, לעו"ד הילה וינטרוב ניסיון רב להביא את הצדדים לכדי הסכם מקיף – בנועם ובסבלנות.

    מתי ניתן לפנות אל עורך דין דיני משפחה?

    חשיבותו של עורך דין דיני משפחה היא רבה. באילו מקרים ניתן לפנות אליו ? נציין את חלקם כעת:

    • הסכם ממון – מתכננים להתחתן בחודשים הקרובים? נשואים מזה תקופה? אין שלב מוקדם או מאוחר מדי לערוך הסכם ממון. במילים אחרות, וכדי שתוכלו להבטיח את עתידכם הכלכלי במקרה של פרידה, גירושין או מוות חס וחלילה, מומלץ ביותר לערוך הסכם אשר יקנה לכל המעורבים בדבר את השקט הנפשי והפיננסי הראוי.
    • ידועים בציבור – רוצים לקשור את עתידכם עם הפרטנר שלכם אך אינכם מעוניינים להתחתן? הנכם מעורבים מבחינה דתית או נחשבים כפסולי חיתון? כך או כך, כדי לקבל הכרה כידועים בציבור, מומלץ לפנות אל עורך דין מומחה לשם בירור זכויותיכם כמו גם עריכת ההסכם הרלוונטי.
    • הסכם גירושין – ההחלטה להתגרש היא לא פשוטה. שכן, אתם מפרקים את התא המשפחתי – ומתחילים בפרק חדש ומאתגר בחייכם. עם זאת, כדי שניתן יהיה לתכנן את היום שאחרי ברגישות ובמקצועיות הדרושה יש לפנות אל עורך דין. יחדיו, ניתן יהיה לנסח הסכם הנוגע במלוא הנקודות החשובות: החל מחלוקת הרכוש, המשמורת על הילדים, תשלום המזונות לילדים וכן הלאה.
    • הסכם הורות משותפת – בשנים האחרונות אנו עדים לזוגות רבים בני אותו המין אשר בוחרים להביא ילדים משותפים לעולם ולגדלם יחדיו. מה קורה בעת פרידה? על מנת למנוע מצב בו הצדדים שניהם יהיו זכאים לראות את הילד המשותף כדאי ואף מומלץ לערוך הסכם הורות.

      עורך דין דיני משפחה – מענה מרשים, רגיש ומכיל

    באילו מקרים ניתן לפנות אל עורך דין העוסק בדיני משפחה? החל מעריכת הסכם ממון, הסכם גירושין, הסכם חיים משותפים, הסכם הורות משותפת פירוק שיתוף וכן הלאה – כדי לקבל את המענה המקצועי ביותר בתחומים אלו, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם עו"ד ומגשרת הילה וינטרוב.

    עורך דין לענייני משפחה לייצוג בין בני הזוג

    עורך דין לענייני משפחה מתמחה בייצוג בין בני משפחה שנקלעו לסיטואציות מורכבות ורגשיות כאחת. הטיפול הינו מגוון ונעשה עבור קשת של נושאים להם נדרשת התערבות של גורמים רשמיים. עורך דין מייצג מול הערכאות השונות, מול בני משפחה לבין עצמם ועוד. כל הליך בתוך המשפחה בעל מורכבות שונה ומחייב ידע וניסיון. עורכת דין הילה וינטרוב בקיאה בתחום המשפחה ויכולה לסייע רבות.

    הסכמים מגוונים

    הבסיס העיקרי והמומלץ במרבית הסיטואציות המורכבות הינו עריכת הסכמים בין בני משפחה. כאמור: הסכמי ממון הסכמי גירושין וכן הסכמי שלום בית. מדובר בתהליך הכולל קבלת נתונים בדבר רצון בני הזוג, הסבר על הפסיקה הקיימת והגישה של בתי המשפט בכל תחום ולאחר שיש הסכמה בין הצדדים עורך הדין יכין עבורם את ההסכם שמשקף את כלל רצונותיהם. בכל סיטואציה כזאת רוצים הצדדים לקבע את זכויותיהם וחובותיהם והניסוח חייב להיעשות בצורה משפטית ברורה. מסמך כזה הינו מסמך שיש לאשרו בבתי משפט בכדי לתת לו תוקף משפטי ובכך חשיבותו.

    טיפול מקצועי ואישי

    עורכת דין הילה וינטרוב הינה בעלת מוניטין וניסיון רב בתחום דיני המשפחה. היא מביאה עימה תכונות המסייעות לה בעבודתה: מקצועיות, אמפטיה ללקוחות, סבלנות, יכולת הקשבה והפנמה ויצירתיות למתן פתרונות טובים לסיטואציות מורכבות ועוד. מומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי המתבקש במצבים רגישים כאלו.

    עורך דין לענייני משפחה מומלץ

    עורך דין לענייני משפחה מומלץ מטפל במגוון נושאים הצצים בחיי בני המשפחה. הטיפול נעשה בכלים שונים בהם הוא משתמש כדי להשיג מטרותיו. לעיתים, הסכסוכים והבעיות גולשים לדיונים בבתי משפט, תהליכי גישור וכדומה ומעורבותו נדרשת שם. מסתבר שיש המון בעיות בקרב המשפחה שהינה התא החברתי הבסיסי ביותר ומאחר מדובר במרים רבים גם בנושאים רגשיים, נדרש לפנות לעו"ד מומחה בתחום המשפחה וזו זמנית גם בעל אינטליגציה רגשית גבוהה שנמצא שם עבור הלקוח. עורכת דין הילה וינטרוב מומחית בתחום המשפחה ועזרה ללקוחות רבים להשיג תוצאות טובות.

    מקצועיות

    עורך דין מומלץ בתחום המשפחה מביא עימו מקצועיות והינו בעל תכונות המאפשרות לו פתרון בעיות. הוא ניחן ביכולת הקשבה והפנמה, אמפטיה, סבלנות ובעיקר, יצירתיות במתן פתרונות מתאימים שיאומצו על ידי שני הצדדים. במידה והדבר לא מתאפשר, הצד השני מסרב ולדעת הלקוח שלא בצדק, ישתמש בכלים משפטיים הקיימים עפ"י כל דין. המטרה העיקרית היא השגת הישגים לטובת הלקוח שלו. כמובן, ששיטות אלו טובות כאשר יש מחלוקות. במצבים בהם יש הסכמות אז התהליך הוא בעיקרו טכני וכולל הכנת הסכם והגשתו לאישור בבתי משפט.

    טיפול מקצועי יד ביד עם ידע רב ונסיון מתמשך

    עורך דין לענייני משפחה מומלץ הינו בעל ידע רב וניסיון מצטבר בתחום המיוחד הזה, ומשום כך, יכול לטפל באופן מקצועי בכל בעיה כולל המורכבת ביותר. עורכת דין הילה וינטרוב מספקת שירותיה הנאמנים למגוון משפחות המגיעות מחתך אוכלוסיה רחב- החל מעשירון תחתון ועד אלפיון עליון.

    עורך דין דיני משפחה – תחומי פעילות

    עורך דין דיני משפחה מטפל בנושאים שונים, ובין היתר: הסכמי ממון, צוואות וירושות, הסכמי גירושין, גישור, משמורת על ילדים, זמני שהות עימם, מזונות ילדים, ידועים בציבור, אלימות במשפחה, ניכור הורי, חלוקת רכוש, תביעות כתובה וגירושין ועוד. בחלק מהמקרים נדרשת התערבות של הערכאות השונות כאשר לא ניתן לגיע להסכמות . המקרה הנפוץ ביותר כמובן הוא ייצוג של בני זוג אשר מעוניינים להתגרש ומעוניינים לפתור את המחלוקות באמצעות הליך גישור והגעה להסכמות. בנושא זה על עורך הדין לדיני משפחה לגלות אמפטיה, סבלנות, גמישות מחשבית ויצירתיות בבואו להציע הצעות פשרה מקובלות. הפניה לפשרה טובה יותר מכל אופציה אחרת, וגם זולה יותר.

    הכנת הסכמים

    עורך הדין מתמחה בהכנת הסכמים מגוונים כמו הסכם ממון, הסכם גירושין , הסכם הורות משותפת, הסכם שלום בית ועוד. יש לערוך את ההסכם עפ"י הנהוג בחוק ובפסיקה הקיימת ולכלול את כל הסעיפים החשובים עליהם הסכימו הצדדים. בנוסף, לעיתים יש גם סעיפי הפרה ותרופות במקרה של הפרת חוזה. הסכם הוא, למעשה, מסמך משפטי מחייב, ולכן, חייב להיות מנוסח בשפה משפטית וברורה. לעיתים, כאשר לא ניתן להגיע להסכמות נעשית פניה לבית המשפט כאשר לדעת הלקוח, נגרם לו אי צדק. כאן עו"ד יתערב למען טובת הלקוח, תוך שישתמש בתקדימים משפטיים, הצגת מסמכים וראיות ועוד. הכול, על מנת שהלקוח יקבל את המגיע לו עפ"י דין.

    ייצוג הולם

    בכל מחלוקת בתחום המשפחה או כאשר ישנו הרצון הדדי להגיע להסכמות מומלץ לקבל שירות מעורכת דין הילה וינטרוב שהינה בעלת מוניטין בתחום המשפחה. יש ברשותה ידע רב וניסיון מצטבר רב בניהול תיקים מורכבים של לקוחות. כל לקוח יזכה למלוא תשומת הלב וליחס אישי בנסיבות ובמצב הרגיש מאוד בו הוא מצוי.

    עו"ד דיני משפחה ליעוץ סיטואציות מורכבות במשפחה

    עו"ד דיני משפחה הינו מומחה בתחום המשפחה אשר אליו פונים על מנת שייעץ וילווה כל סיטואציה מורכבת במשפחה אשר מטבע הדברים קיים קושי להסתדר בה ולהתמודד עימה ללא ייעוץ משפטי. המדינה חוקקה חוקים נרחבים המסדירים נושאים שונים בתחום המשפחה. במקרים מסוימים, מגיעים נושאים שנויים במחלוקת אל בית המשפט לענייני משפחה או לבתי הדין הרבניים והם אלו אשר מקבלים החלטות בהתאם לחומר המוצג בפניהם וטענות הצדדים. הנושאים המטופלים הינם מגוונים ונוגעים לתחומי חיים רבים. עורכת דין הילה וינטרוב מייעצת ומנהלת תיקים מורכבים בתחום המשפחה.

    טיפול בבעיות

    עורך הדין מטפל בשורה של בעיות: גירושין וכל הנלווה אליהם כמו: הסכמי גירושין ושלום בית, חלוקת רכוש, מזונות, משמורת ילדים ועוד. נושאים אחרים הינם: אלימות במשפחה, הסכמי ממון, ידועים בציבור, נישואים אזרחיים, תביעת אבהות, הגירה, צוואות וירושות וכן התנגדויות לצוואות ועוד. מטבע הדברים, מרבית המקרים הבעייתיים נוצרים כאשר אין הסכמה בין שני בני הזוג ועורך הדין נדרש לתת ייעוץ ופתרונות. לעיתים, הוא מייעץ לשניהם גם יחד במסגרת הליך גישור אך לא רק, אך בסיטואציות בהן אין הסכמות, כל צד לוקח עו"ד מטעמו המייצג ומטפל בו באופן אישי. אם להוסיף לכך את העובדה שעורך הדין פועל בתחום שבין שניהם ובתחום שבינם ובין בית המשפט, הרי שניתן להבין שעבודתו מורכבת מאוד ויש לה ניואנסים שונים שיש לקחתם בחשבון.

    שירות מסור, אדיב ורגיש

    עורכת דין הילה וינטרוב מומחית בתחום המשפחה והגירושין. בשלב הראשון ייעשה ניסיון להידברות ככל והדבר אפשרי באמצעות מו"מ, ובמידת הצורך, תיעשה גם פניה לבתי משפט או לבתי הדין לצורך קבלת סעדים. השירות הניתן ע"י עו"ד וינטרוב הוא מקצועי ואישי ומומלץ להיעזר בה לכל שאלה בתחום.

    עו"ד לענייני משפחה

    עו"ד וינטרוב מספקת שירותיה בתחום ייחודי העוסק בעניינים מרכזיים בחיי במשפחה. המדינה נותנת ביטוי לנושא בכך שהקימה בתי משפט המטפלים אך ורק בתחום המשפחה. כך גם צוותי בתי הדין הרבניים אשר בקיאים בתחום ומכירים אותו לעומק. בני משפחה, אשר בעיות שונות רובצות לפתחן, יכולים לקבל סיוע וסעדים שונים בבתי המשפט לענייני משפחה ובבתי הדין הרבניים וכן במסגרת יחידת הסיוע. עם זאת, בטרם הפניה לגוף הרלוונטי, מומלץ לפנות רק ע"י ייצוג של עורך דין הבקיא בתחום. עורכת דין הילה וינטרוב מתמחה בדיני משפחה.

    עורך דין לדיני משפחה

    משפחה היא ישות דינמית מאוד, ובפרט בעידן הנוכחי שמתאפיין באופן כללי בקצב שינויים מהיר ואפילו תזזיתי. גירושין עלולים להפוך את התא המשפחתי ממקום שפעם היה בטוח ומהנה לזירת קרבות, וכשזה המצב חשוב מאוד לפנות באופן מידי אל עורכת דין לענייני משפחה. למעשה גם אם הגירושין הם בהסכמה כדאי להיעזר בבקיאות המשפטית של אשת מקצוע כזו, וישנם גם מקרים שבהם אפילו אחרי שכבר נחתם הסכם גירושין נדרשת עזרת עורכת דין. עו"ד הילה וינטרוב, מספקת מגוון רחב של שירותים משפטיים למי שעומדים להתגרש וגם למי שכבר התגרשו.

    עורכת דין לענייני משפחה – גם אחרי שכבר יש הסכם גירושין

    • העלאת גובה מזונות הילדים – תביעה להעלאת גובה המזונות יכולה להיות מוגשת כשההוצאות סביב הילד או הילדים עולות מכל סיבה שהיא, ועוד מצב שבו תיתכן תביעה כזו הוא כמשתנים זמני השהות (כך שההוצאות של ההורה שאצלו נמצאים הילדים יותר ימים יהיו גבוהות יותר). עורך דין תותח לגירושין תדאג לטובת הילדים.
    • הפחתת גובה מזונות הילדים – עקב ירידה משמעותית בשכר, או בשל ניכור הורי (כלומר מצב שבו הילד מתנכר להורה שאמור לשלם עבורו מזונות) ועוד.
    • תביעה לשינוי זמני שהות – תביעה שמוגשת למשל כשבהסכם הגירושין נקבעו זמני שהות מצומצמים אצל האב אבל האב מעוניין להיות נוכח יותר בגידול ילדיו ולכן מבקש הרחבת זמני השהות כך שיכללו לינה למשל.
    • תביעה לניכור הורי– כאשר על אף העובדה שיש הסכם גירושין/פסק דין ועל אף העובדה שנקבעו זמני שהות עם אחד הצדדים, הרי שזמנים אלו לא מקוימים עקב הסתה של מי מההורים את הילד כלפי ההורה השני.

    רגישות, נחישות ומקצועיות מרשימה

    עו"ד הילה וינטרוב, היא עורכת דין לענייני משפחה שכבר צברה ניסיון רב של שנים בטיפול תביעות מהסוג הנ"ל ובאופן כללי בליווי משפטי של מתגרשים ומתגרשות. בנוסף עו"ד וינטרוב היא גם מגשרת גירושין מוסמכת שיכולה לחסוך לכם זמן יקר וגם לא מעט עוגמת נפש באמצעות הליך גישור פרקטי שמצליח לגשר על פערים ולפתור קונפליקטים שונים. כל השירותים שמעניקה עו"ד וינטרוב במסגרת משרד הבוטיק שלה בתל-אביב ניתנים בזמינות גבוהה ומתוך תחושה של שליחות. עוד בטרם הפכה לעורכת דין עם מומחיות בתחום דיני המשפחה אהבה הילה להקשיב לאנשים ולעזור להם, וכעת, כשהיא מצוידת בכלים מקצועיים, היא יכולה כמובן לסייע הרבה יותר. השירות של עו"ד וינטרוב מתאפיין ברגישות לנוכח הסיטואציה הנפיצה, בנחישות שמניבה תוצאות ומעל לכל במקצועיות מרשימה.

    עו"ד דיני משפחה

    משפחה היא אבן יסוד משמעותית בחיים של רוב בני האדם. משפחה יכולה להיות גם מקור לסכסוכים, ובכל מקרה יש מצבים רבים שבהם נדרש טיפול משפטי בסוגיות שונות שעולות – בין אם עריכת הסכם חיים משותפים לטובת מיצוי הזכויות של ידועים בציבור, בין אם הגשת התנגדות לצו קיום צוואה, בין אם ליווי צמוד של הליך למימוש הורות משותפת ועוד. בכל המקרים האלה הכתובת הנכונה היא עו"ד דיני משפחה, ורצוי עם ניסיון רחב היקף ואישיות מתאימה. עו"ד הילה וינטרוב, היא בעלת משרד בוטיק שתחום המומחיות שלו הוא מעמד אישי וכן מגשרת שמסייעת לפתור קונפליקטים מחוץ לכותלי בית המשפט.

    התחומים שבהם מטפל עו"ד דיני משפחה

    • גירושין – תחום רחב יריעה, ונפוץ מאוד בעידן הנוכחי שבו מספר הזוגות המתגרשים גבוה למדי. בין השאר מומלץ לערוך בעזרת עו"ד דיני משפחה במומחיות גם בהסכמי גירושין, להגיש תביעות להפחתת או הגדלת המזונות, לתבוע שינוי משמורת או זמני שהות ועוד.
    • הסכמי ממון – הסכם ממון מדויק ומנוסח היטב מבטיח פרידה חלקה בהיבט הכלכלי במקרה שהזוגיות תעלה על שרטון. הסכם ממון שמותאם לצרכים הספציפיים של הזוג גם מונע אי נעימויות בזכות השקיפות המלאה והעובדה שהכל על השולחן. הסכם ממון מומלץ גם לידועים בציבור.
    • הורות משותפת – עוד ועוד ישראלים בוחרים לגדל ילדים גם בלי זוגיות. במקרה כזה יש חשיבות רבה להסדרת סוגיות כמו מימון הבאת הילד, מגורים, מזונות, משמורת ועוד – כל זאת דרך הסכם מפורט שלא משאיר מקום לפרשנויות או אי הבנות.
    • צוואות וירושות – לרבות עריכת צוואה, הגשת בקשה למתן צו ירושה, התנגדות לצו קיום צוואה ועוד.

    עו"ד משפחה

    דיני משפחה הם תחום רחב יריעה אשר משפיע במידה ניכרת על החיים של אנשים רבים. למעשה זהו התחום היחיד שבו גם אנשים שומרי חוק זקוקים לעזרת גורמים מקצועיים בתחום המשפט – מן הסתם עו"ד משפחה. בין השאר מסייעים עורכי דין מומחים בדיני משפחה למי שבוחר או בוחרת להתגרש, כשיש צורך להגיש התנגדות לצו קיום צוואה, כשרוצים לערוך הסכם ממון (מהלך שמומלץ לכל זוג שמתחתן וגם למי שבוחרים בחיים משותפים ללא נישואין), לקראת תהליך הורות משותפת וגם פעולות טכניות לכאורה כמו עריכת צוואה או ייפוי כוח מתמשך כדאי לבצע עם עו"ד לענייני משפחה. דיני משפחה ומעמד אישי הם תחום המומחיות של עו"ד הילה וינטרוב, מי שכבר סייעה לרבים ורבות במגוון רחב של דרכים.

    האיכויות החשובות של עו"ד משפחה

    • שליטה מלאה בכל דיני המשפחה – בהקשר זה כדאי לציין כי גם לדין הדתי יש משקל בהליכים משפטיים מסוימים ובפרט בתיקי גירושין, זאת לצד הדין האזרחי, ולכן נדרשת בקיאות רחבת היקף במיוחד של עו"ד משפחה.
    • היכרות עם פסיקות עדכניות רלוונטיות – תמורות חברתיות באות לידי ביטוי במוקדם או במאוחר גם בפן המשפטי, ולכן חשוב במיוחד להתעדכן בכל הפסיקות האחרונות ובפרט באלה שהופכות לתקדימים (למשל גובה המזונות לילדים מעל לגיל 6).
    • אמפתיה – בחלק גדול מהמקרים הצורך בשירותים משפטיים נובע ממשבר במשפחה שמקרין על החיים באופן כללי. בהתאם נדרשת אמפתיה גבוהה ויכולת להוביל את התהליך המשפטי תוך תשומת לב מלאה גם לפן הרגשי של הלקוחות.
    • זמינות גבוהה – על-מנת שכל לקוח ולקוחה ידעו שיש מי שדואג להם ועושה הכל כדי להוביל לתוצאות המיטביות.

    עורך דין לענייני משפחה מומלץ

    עורך דין לענייני משפחה מומלץ

    עורך דין לענייני משפחה מומלץ מטפל בנושאים בעייתיים הצצים בחיי בני המשפחה. הטיפול נעשה בכלים שונים בהם הוא משתמש כדי להשיג מטרותיו.  לעיתים, הסכסוכים והבעיות גולשים לדיונים בבתי משפט, בבוררויות, בתהליכי גישור וכדומה ומעורבותו נדרשת שם רבות. מסתבר שיש המון בעיות בקרב המשפחה שהינה התא החברתי הבסיסי ביותר והמדינה מודעת לכך והקימה מערך מסודר לטיפול בהם. עורכת דין הילה וינטרוב מטפלת בנושאים אלו עבור לקוחות רבים.

    מקצועיות

    הוא מביא עימו מקצועיות והינו בעל תכונות המאפשרות לו פתרון בעיות. הוא ניחן ביכולת הקשבה והפנמה, אמפטיה, סבלנות ובעיקר, יצירתיות במתן פתרונות מתאימים שיאומצו על ידי שני הצדדים. במידה והדבר לא מתאפשר, הצד השני מסרב ולדעת הלקוח שלא בצדק, ישתמש בכלים משפטיים שהמדינה מספקת לו. המטרה העיקרית היא השגת הישגים לטובת הלקוח שלו. כמובן, ששיטות אלו טובות כאשר יש מחלוקות. במצבים בהם יש הסכמות אז התהליך הוא בעיקרו טכני וכולל הכנת הסכם והגשתו לאישור בבתי משפט.

    טיפול מהיר ויעיל

    עורך דין לענייני משפחה מומלץ הינו בעל ידע רב וניסיון מצטבר בתחום המיוחד הזה, ומשום כך, יכול לטפל באופן מקצועי בכל בעיה כולל המורכבת ביותר.  עורכת דין הילה וינטרוב מספקת שירותיה הנאמנים למגוון משפחות המגיעות ממגזרי אוכלוסייה רבים.

    form-image

    לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית

      עורכת דין לענייני משפחה

      עורכת דין לענייני משפחה מטפלת בנושאים שונים הקשורים בסיטואציות מגוונות שחלקן בעייתיות הנוצרות במסגרת המשפחה. הן יכולות להיווצר עקב בעיות נפשיות של מי מההורים, בעיות כלכליות, ילדים שנולדו מחוץ לנישואים, ועוד. בעיות אחרות נוצרות במהלך נישואין בן בני זוג בגלל ויכוחים על דרך, על נושאים כספיים, בגלל בגידות ועוד. מדינת ישראל ערה לבעיות אלו וחוקקה חוקים לאורך כל השנים כדי לתת מענה לסיטואציות אשר אינן מגיעות לפתרונן בין הצדדים המסוכסכים. ייעוץ מטעם עורכת הדין הילה וינטרוב וטיפולה בתיקים תסייע להתמודד עם המצבים המורכבים.

      עו"ד דיני משפחה מומלצים

      מומלץ לקבל שירות מעורכת דין הילה וינטרוב בעלת המוניטין בתחום. עו"ד וינטרוב תלווה את הלקוח עד שיינתן פיתרון הולם לכל הבעיות שעולות. כולל כמובן ייצוג בבית משפט או בבית הדין ובלחימה עיקשת למען הלקוח נעשה כאשר יש צורך לבקש סעד והדבר מחייב הצגת טיעונים, טענות לטובת הלקוח, הצגת מסמכים שונים וכדומה. השירות שלה הינו מקצועי ואישי כיאה לסיטואציות רגישות כאלו.

      עורך דין משפחה

      עורך דין משפחה מטפל בשורה של נושאים חשובים ובעיות הנוצרות בסיטואציות שונות בחיי המשפחה. מקצת מהנושאים הינם טכניים, וברובם נושאים מהותיים ביותר ומשפיעים על חיי משפחות שלמות. יש גם הכנת הסכמים בנושאים שונים ועוד. בכל אחד מהנושאים ניתן לטפל במספר שיטות כולל תביעות לבתי משפט המוגשות במקרים מתאימים. מטרת הטיפול המשפטי הוא לסייע ללקוח הנזקק לו. עורכת דין הילה וינטרוב מתמחה בכל הקשור לדיני משפחה.

      עורך דין משפחה אשר מעניק ייצוג וטיפול מקצועי

      בעיות במשפחה יוצרות מצבים רגישים מאוד, ולכן, יש צורך להתנהל עימן בזהירות ולפתור אותן במהירות. עורכת דין הילה וינטרוב מבינה היטב את המורכבות הזאת וכן משמשת כעו"ד לענייני משפחה וכמגשרת משפחה ומשום כך, יכולה לעזור לכם לטפל בהצלחה בכל בעיה, מורכבת ככל שתהיה. מומלץ לקבל שירותיה הנאמנים הניתנים בליווי יחס אישי ללקוח הנזקק לו בעיתות אלו.

      עו"ד לענייני משפחה – נושאים מטופלים

      עו"ד לענייני משפחה מטפל בנושאים מגוונים כמו אלימות במשפחה, תביעות אבהות. בין היתר ניתן לפנות להליך גישור בין בני זוג הרוצים להתגרש ועריכת הסכם עבורם בו מייחדים סעיפים לחלוקת רכוש, משמורת ילדים, זמני שהות ודמי מזונות. בנוסף, עריכת הסכמי ממון לכל מי שרוצה למסד קשר בצורה מסודרת כולל ידועים בציבור. יש גם טיפול מול רשויות כמו אימוץ ילדים, הגירה ועוד. עורך הדין ישתמש בשלל האפשרויות העומדות בפניו בעת מתן השירות. בין היתר: מו"מ, שיחות טלפוניות ופנים אל פנים בעת פגישות, התכתבויות, פניות אל גורמים רשמיים ועוד. בעת סכסוכים מורכבים שלא נפתרים בקלות לא יהיה מנוס אלא להגיש תביעות לבתי משפט לענייני משפחה ו/או לבתי הדין הרבניים (תלוי בנסיבות) כדי לקבל מהם סעד. כמובן, בשלב הראשון ימוצו כל האפשרויות להגיע להסכם כולל.

      עורך דין לענייני משפחה מומלץ – איך מתנהל התהליך עימו?

      עורך דין לענייני משפחה מומלץ יקבל אליו את התיק הרלוונטי וילמד אותו לעומק. כך הוא יגבש את דרך פעילותו בהתאם לצרכי הלקוח ובקשותיו. הנושאים מגוונים מאוד. יש נושאי אימוץ ילדים והגירה והתדיינות בנושא מול הרשויות, עריכת הסכמי ממון וגירושין של בני זוג נשואים או ידועים בציבור. יש ניכור הורי, אלימות בתוך המשפחה, תביעות אבהות ונושאים עמוקים יותר (כמו חלוקת רכוש) אותם צריך לפתור בדרכים שונות. הכלים העומדים לרשותו הם מגוונים וכוללים שיחות טלפוניות או בפגישות פנים אל פנים, כתיבת מכתבים ומזכרים, פניות בכתב, ועוד. במקרים רבים, גם הגשת תביעות ישירות כולל לבית משפט. בראש ובראשונה ינסה עו"ד לבחון אם ניתן להגיע להסכמות ולנהל מו"מ עם הצד השני. רק כאשר אפשרות זו לא קיימת, ולאחר שהמו"מ מוצה או כאשר אין אפשרות להידברות עם הצד השני, יפנה לביהמ"ש בתביעות מתאימות.

      עורך דין דיני משפחה אשר מטפל במחלוקות

      עורך דין דיני משפחה מטפל בנושאים מגוונים הקשורים לבעיות הנוצרות במשפחה או אחרות הקשורות אליה. המשפחה היא התא החברתי הגרעיני החשוב ביותר, ויחד עם זאת נוצרות בה מחלוקות רבות, מתרחשים מקרי אלימות ועוד. לצורך פתרון הבעיות הוקמו בתי המשפט לענייני משפחה ובתי הדין הרבניים, כאשר אין הסכמות בין הצדדים. המצב האידיאלי עבור הצדדים הוא לנסות כמובן בטרם הפניה לערכאות להגיע להסכם כולל, אך לא תמיד הדבר אפשרי. עורכת דין הילה וינטרוב מתמחה בתחום המשפחה ותשמח לסייע לכם בכל שאלה.

      עו"ד דיני משפחה – טיפול בענייני משפחה מורכבים

      עו"ד לענייני משפחה נדרש בנסיבות שונות. המשפחה מהווה את הגרעין ההומוגני, הקרוב והמלוכד ביותר עבור כל אחד מבניה. כאשר החיים במסגרת המשפחתית מתנהלים על מי מנוחות אז על פניו אין בעיות. עם זאת, קיימים מקרים בהם נוצרות בעיות ומתגלעים חיכוכים שעל הרקע שלהם מתקיימים מתחים סביב נושאים מהותיים במשפחה. כאשר המתחים עולים ונוצרות מחלוקות, אזי מומלץ לקבל עזרה וייעוץ מעורך דין משפחה מומלץ אשר מכיר את החוקים בנושא ובקיא בפסיקה הקיימת. בעזרת ליווי מקצועי ואישי ניתן להביא לתוצאות רצויות עבור הלקוח.

      עו"ד לענייני משפחה בעל ניסיון רב

      עו"ד לענייני משפחה מטפל בנושאים ספציפיים במשפחה וביניהם: הסכמי ממון, הסכמי גירושין, מזונות, משמורות ילדים ועוד. אחרים הם אלימות במשפחה, ידועים בציבור, נישואים אזרחיים, הגירה, צוואות וירושות, תביעת אבהות הפחתת והגדלת דמי מזונות, חלוקת רכוש ועוד. כל תחום כזה הינו ייחודי שיש להכירו היטב. מטבע הדברים, מעורבים בו סכסוכים על כספים, שליטה, רכוש ומשמורת על ילדים, ובגלל שהם מתקיימים בסביבת המשפחה הצרה, הם מלווים בשפע של רגשות, מתיחויות ועוד. עורך דין משפחה מקצועי שהינו גם מגשר מביא עימו סבלנות, יכולת שכנוע ותכונות אחרות המסייעות לו לגשר בין הצרכים והרצונות של הצדדים החלוקים, וזאת, כדי ליצור אווירה חיובית שתוביל להסכמות משותפות. החלופה היא פניה לבית המשפט או לבית הדין. כאשר המחלוקות בין הצדדים אינן גדולות במיוחד וניתן לגשר על הפערים תמורת ויתורים של מי מהצדדים מומלץ להגיע להסכמות שכן במקרים רבים התוצאה הסופית בפסק הדין תהה דומה לתוצאות גישור ללא משפט. לכן, מומלץ לשקול היטב פניה להליך משפטי ולמצות ראשית הידברות עם הצד האחר.

      הניסיון שמבטיח שירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד

      את כל האיכויות הנ"ל של עו"ד משפחה תמצאו אצל עו"ד הילה וינטרוב, ועוד. במשרד הבוטיק שהקימה ניתנים שירותים משפטיים מגוונים בתחום דיני המשפחה, כולל גישור גירושין, בסטנדרטים גבוהים במיוחד ועם ליווי צמוד. בהתאם התוצאות הן אלה הרצויות וגם הדרך אליהן הופכת לפשוטה יותר בזכות צמצום אי הוודאות ועוגמות הנפש האפשרות. היחס האישי של הילה ותשומת הלב המלאה לכל פרט ופרט מבטיחים ראש שקט באמת, ומקסימום תועלת.

      עורך דין לענייני משפחה מומלץ – למה לצפות?

      עורך דין לענייני משפחה מומלץ יקבל כל תיק המוגש אליו וילמד אותו לעומק. כך הוא יגבש את דרך פעילותו בהתאם לצרכי הלקוח ובקשותיו. הנושאים המוגשים אליו מגוונים מאוד. יש נושאי אימוץ ילדים והגירה והתדיינות בנושא מול הרשויות, עריכת הסכמי ממון וגירושין של בני זוג נשואים או ידועים בציבור. יש ניכור הורי, אלימות בתוך המשפחה כולל גניבת זרע ונושאים כבדים אחרים אותם צריך לפתור בדרכים שונות. הכלים העומדים לרשותו הם מגוונים וכוללים שיחות טלפוניות או בפגישות פנים אל פנים, כתיבת מכתבים ומזכרים, פניות בכתב, ועוד. במקרים רבים, גם הגשת תביעות ישירות כולל לבית משפט. עורך הדין ילך מהקל את הכבד ותמיד ינסה לפתור בעיות בשיטות של משא ומתן לקבלת הסכמות.

      בקיאות משפטית ורגישות מרבית

      עו"ד דיני משפחה נדרש הן לבקיאות משפטית מעמיקה והן לרגישות רבה מאוד לנוכח השפעת הפן המשפטי על האינטראקציות הבין אישיות. עו"ד הילה וינטרוב, צברה ניסיון רב בכל תת התחומים של דיני המשפחה ומביאה אותו לידי ביטוי מלא עם כל לקוח ולקוחה, הן במישור המקצועי והן במישור האישי. השירות של משרד הבוטיק שהקימה עו"ד וינטרוב מתאפיין בזמינות גבוהה, כך שבכל רגע ורגע תוכלו לדעת בוודאות שאתם בידיים הטובות ביותר האפשריות.

      עו"ד לענייני משפחה בעלת שם ומוניטין

      עורכת הדין הילה וינטרוב הינה בעלת ידע רב וניסיון מצטבר של שנים בטיפול וייצוג בתיקים מגוונים של לקוחות. היא מביאה עימה את כל הידע והניסיון לטובת הלקוח הזקוק לעזרה. היא יכולה לייצג שני צדדים יחד, או כל אחד לחוד במידה והדבר נדרש. מומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי.

      טיפולים מקצועיים ובקיאות בדין

      אלו הם טיפולים הנוגעים לנושאי אלימות, הגירה, משמורת ועוד, שחלקם נעשה בין בעלי הדין והערכאות השונות וחלקם נעשה אל מול הרשויות השונות. כאן העבודה הינה מקצועית מאוד ונעשית על ידי מו"מ, הצגת ראיות ומסמכים ולעיתים פניה בתביעות מתאימות. ראשית, עורך הדין ילמד את התיק היטב ובמידת הצורך, גם יפנה לבית משפט לקבלת סעד ממנו.

      דילוג לתוכן