close
search
צור קשר
close

השאירו פרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם :

    רוצה לקבוע פגישה? אבל בזמן שנוח לך? בחר ביומן תאריך ושעה שנוחה לכך ופנויה ביומן שלי

    לתיאום פגישה ביומן

    כל מה שצריך לדעת על הסכם ממון

    כל מה שחשוב לדעת על הסכם ממון תוכלו למצוא במאמר זה. כמו לדוגמא עריכת הסכם ממון איננה עריכת הסכם המוגדרת רק להסדרת הנושא הפיננסי בין בני זוג, אלא מגדירה את כל תחומי החיים המשותפים הקיימים בין בני זוג בכל צומת ואופן בחיי הזוגיות שלהם. אם אתם מעוניינים לערוך הסכם ממון לקראת נישואין, או אם אתם מעוניינים לערוך הסכם ידועים בציבור, או לערוך הסכם גירושין ועוד הסכמים על זה הדרך, אתם מוזמנים לפנות אל עורכת הדין מגשרת הילה וינטרוב, שהינה מומחית בתחום המעמד האישי ובעלת ניסיון רב שנים בתיקי משפחה מורכבים, ובניהול הסכמי ממון, תשמח לסייע לכם.

    בהחלט קיימים מספר עניינים שחשוב לדעת אותם בהקשר זה של עריכת הסכם ממון. כמו לדוגמא שעצם עריכת הסכם ממון על ידי עורך דין מתחום ענייני משפחה, מבוצע בדרך של גישור, כאשר המגשר הוא עורך דין. אך גם אדם המגיע מתחום עיסוק טיפולי כגון עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה, יכול בהחלט לשמש כמגשר, אם כמובן הוא עבר הכשרה בסיומה קיבל תעודת מגשר.

    סוגי הסכמי ממון וכל מה שחשוב לדעת

    ומה עוד צריך לדעת על הסכם ממון וטרם הוזכר, ובכן, שישנם יותר מהסכם ממון אחד, הנערך באמצעות עורך דין מגשר. הינה כמה מן הנקודות החשובות באשר הנוגע לנושא הסכם ממון:

    • ישנם כמה סוגים של הסכמי ממון כגון- הסכם טרום נישואין כאשר במקרה זה מוסדרים בעיקר עניין הרכוש הקיים בין בני זוג, הסכם ממון נוסף אחר הוא הסכם ממון בין ידועים בציבור, כאשר מדובר על זוג המנהל חיי משפחה יחד עם משק בית משותף, רק ללא עריכת טקס הנישואין. מעגן הסכם הממון את הזכויות והחובות של בני הזוג ידועים בציבור בתוקף משפטי
    • מחירו של הסכם ממון איננו זול, אך יכול לנוע במחירים על פי מורכבות התיק, כמו גם על פי הערך והתוקף שאותו מעניק עורך דין לענייני משפחה. כך שעריכת הסכם ממון יכולה לנוע בין 4000-10,000 שקלים, אך יחסכו לכם הוצאות כספים כפולה ומכופלת אם העניינים לא יסתדרו בינכם בהמשך הדרך

    סיכום דבר

    הסכם ממון הוא דבר נפלא, כאשר למעשה באמצעות עריכת הסכם ממון על ידי עורך דין מגשר מתחום המשפחה לתת תוקף וערך משפטי, שיעמוד במבחן הזמן לעת יצטרכו זאת בני הזוג. ההוצאה אומנם איננה זולה, אך בהחלט תחסוך לכם זמן יקר וכסף רב אם לא תשכילו לערוך הסכם ממון.

    form-image

    לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית

      דילוג לתוכן